Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.08.2014

Żółte piórka. Yellow feathers.

Wczoraj pokazywałam Wam żółty lakier i wspomniałam, że potrzebowałam go do pewnego zdobienia. Oto i ono. Tego typu piórka były bardzo popularne jakiś czas temu (2 lata?) często pojawiały się na blogach. Potem wszystko ucichło. 
Pamiętacie je jeszcze? Ja swoje wyciągnęłam i postanowiłam ponownie użyć.

Yesterday I was showing You this yellow nail polish and I mentioned that I needed it for one nail art. This is it. Those types of feathers nails were very popular some time ago (2 years?) and You could see them on blogs pretty often. Then it all got quite. Do You still remember them? I dug mine out and decided to use them again.



Dla przypomnienia - lakier to Avon Limoncello. Piórka to naturalne pióra do kupienia w sklepach papierniczych i online. Całkiem dobrze się je nakłada, bo wystarczy pomalować paznokcie warstwą top coatu i przykleić piórko. Można oczywiście nałożyć je na mokry jeszcze lakier kolorowy, ale mój żółty zdążył wyschnąć. Następnie odciąć wystający koniec i pokryć topem. 



To remind You - I used Avon Limoncello nail polish. The feathers are natural and You can get them in craft shops and online. They are pretty easy to apply. All they need is a wet layer of top coat and they will stick to it well. You ca also apply them on still wet nail polish, but mine was dry before I wanted to add them. Then cut off the ends and apply top coat.




Wszystko :) Jak Wam się podoba? To takie połączenie letniego lakieru z nieco jesiennym już motywem.

That's all :) How do You like it? It is kinda combination of a summer polish with a fall motive.

25 komentarzy:

  1. Sam żółty bardziej mi się widział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. za żółtymi nie przepadam ale podoba mi sie ten mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześlicznie skomponowane :) nutka jesieni ale jednak lato .. no i piórka wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż kiedyś jak robisz te wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich nie robię :) To są ptasie piórka naklejone na paznokcie.

      Usuń
  5. bosko te pióra wyglądają na tej bazie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie to wygląda :) może wolałabym w nieco innym kolorze, ale poza tym to muszę kupić sobie takie piórka, bo ich nie mam! sama nie wiem jak to się mogło stać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pierwszym razem robiłam na ciemnym tle. Gdzieś tu na blogu w archiwum są :)

      Usuń
  7. Ciekawie wygląda ;) Nie przyszłoby mi do głowy, żeby wykorzystać piórka do zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdobienie;))) a jak długo te piórka się trzymają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Trzymają się dobrze, tylko, ze przy brzegu w miejscu gdzie warstwa top coatu jest cieńsza lubią odstawać i drapać. Warto nałożyć 2 warstwy, albo powtórzyć na drugi dzień. Ja co 3 dni wszystko zazwyczaj zmywam, wiec nie wiem ile są w stanie wytrzymać. Na pewno nie jest to jednodniowy mani :) Sa dosyć trwale.

      Usuń
  9. Uwielbiam piórkowe paznokcie! ;) Pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  10. From a about two years I tried it too and mine came out as a total fail, because it was all bubble :(
    Your look so cool and the contrast between the feather and nail polish draws the eye.
    I have to try this one too again!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... I dunno why it could happened like this. I had no bubbles. Did You apply it on dry colour polish just with a little top coat? I do it like this and it all comes up nicely. Then when that dried I applied top coat on top of the feathers.

      Usuń
  11. Jak ślicznie! :) Nigdy nie używałam takich piórek, świetnie to wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się połączenie koloru tych piórek z tłem :-) W ogóle zdobienie jest świetne :-D
    Czy m się coś popaprało czy te piórka są dostępne w różnych odcieniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa :) Widziałam rożne kolory kolo mnie w Chińczyku. Różowe, fioletowe, zielone..

      Usuń
  13. I teraz ta żółć na paznokciach podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za żółtymi barwami raczej nie przepadam, jednak to połączenie podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. co to w ogóle za piórka? ja kojarzę tylko naklejki wodne ;p ale bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takie:
      https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSET_l4coM5JrZmpO6r1qn1BgXOwJwMSpUp_FoWUqLCsFi7ehzUYA
      Kupiłam cały woreczek w małym sklepiku z rzeczami do DIY.

      Usuń
  16. świetnie wygladaja, jakos tak mi sie przez te piorka z kurczakami skojarzyły i wielkanoca :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny, aż kupiłam piórka :D

    OdpowiedzUsuń