Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.08.2014

Ponure paznokcie w słoneczny dzień. Gloomy nails on sunny day.

Zupełnie nie miałam pomysłu na ten lakier OPI. Włączył mi się Copy_Mode_On i ściągnęłam wzorek od nailbamboo, chociaż u niej wygląda dużo lepiej. Mój jest taki bury i ponury...

I completely had no idea what to do with this OPI nail polish. The Copy_Mode_On made me take the idea from nailbamboo, though her's is so much better. Mine came out kinda dark and gloomy.




Baza jest duochromowy lakier OPI Green on the runwayNastępnie przykleiłam taśmę klejącą i zamalowałam puste miejsca czarnym lakierem Easy Paris 01, zerwałam taśmę a gdy lakier wysechł dodałam odrobinę brokatowego top coatu Yes Love nr 8. Na koniec zmatowiłam paznokcie top coatem Colour Alike Matte Top Coat. Takie satynowe wykończenie jest mega przyjemne w dotyku :p

The base is  OPI Green on the runway. Then I stuck on some tape strips and filled the gaps with black polish Easy Paris 01 took the tape off and when the polish dried I added some white glitter topper Yes Love nr 8. In the end I mattified my nails with Colour Alike Matte Top Coat. That satin finish nails are so nicey to touch :p




Suma sumarum średnio jestem z niego  zadowolona. 

In the end of the day I am not very happy with it.

23 komentarze:

  1. Mega mi się podoba. A opik w macie jest niemal jeszcze lepszy niż bez matu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się bardzo podoba, tak wojskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie i kolorystyka i wzór wpadły w oko. Wcale nie jest tak ponuro jak piszesz... Jest ponętnie i mrocznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie pochmurny i mroczny, ale nie bądź dla siebie taka surowa, mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. połączenie ciekawe, ale jakoś kolorystyka nie moja, chociaż kojarzy mi się tak wojskowo ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląda! Szczególnie jak się wie, jaki dziwny jest ten lakier OPI, nie wiem czy zdecydowałabym się na niego ponownie.. Niby oryginalny i niespotykany, a taki.. nie do końca..

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie wyszedł lekko jesienny mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt świetny, ale skojarzył mi się z jesiennymi, listopadowymi, pochmurnymi dniami, brrr! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyszło! Takie innego, oryginalne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi sie podoba ten lakierek, kojarzy mi sie z pawim piórkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  12. smutne takie.... ale w sumie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń