Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.08.2014

Lody jagodowe... Blueberry ice-cream...

Ni to lody jagodowe... ni to chmurki na niebie. 
Był czas ze długi nie robiłam nic metoda saran wrap a teraz co rusz pojawiają się jakieś paznokcie z ciapkami. Jak jeszcze nie próbowałyście tej metody i musicie to szybko nadrobić. To jedna z moich ulubionych.

Are those blueberry ice-cream... or clouds on the sky. 
There was a time I didn't use saran wrap method for a long time and now I show You nails with those irregular blobs pretty often. If You didn't try this method yet You have to give it a go. It's on of my favourite.




Bazowy lakier to Avon Lavender Sky. Białe ciapki naniosłam za pomocą folii spożywczej (saran wrap) i białego lakieru Easy Paris 02. Wystarczy nałożyć kroplę na kawałek gazety, umoczyć zgniecioną folię w lakierze, odcisnąć nadmiar i delikatnie dotykać paznokcie. Nic prostszego. 
Te białe romby pochodzą  ze sklepu Born Pretty Store. Myślę, że w okolicy świąt pojawi się z nimi coś jeszcze. Idealne będą na sweterkowe wzorki :) Tym razem coś prostego. Romby pokryte są top coatem i dobrze trzymają się paznokci. Te przy brzegach nieco odstają i one odpadły najszybciej. Mimo to, jestem z nich zadowolona. Jeśli macie bardziej płaskie paznokcie, powinny wytrzymać kilka dni.





The base polish is Avon Lavender Sky. White one from Easy Paris 02 I applied using stretch foil (saran wrap). All You have to do is put a drop of polish on a newspaper, dab a ball of foil in it, remove the excess and the gently touch the nails. It's super easy. 
The white diamond shape glitter comes from Born Pretty Store. I think that closer to Christmas I will show You another manicure with it. They are gonna be perfect for all kinds of sweater designs :) This time something easier. I applied top coat on top of the glitter and they held pretty well. The ones on the side of the nails were sticking out a little bit and they fell off first. But I am still happy with them. If Your nails are more flat they should hold better. 



Zobaczcie jak ich dużo w słoiczku. W życiu ich wszystkich nie zużyję :)

Have a look how many You get in a box. I will never be able to use the all :)




Romby do kupienia są TU. Pamiętajcie o kodzie 10% zniżkowym: BAVQ10 i że wysyłka jest darmowa.

You can purchase those diamonds HERE. Remember about 10% off discount code: BAVQ10 and that the delivery is free.


***


BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.


23 komentarze:

  1. Muszę wypróbować tą metodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! U mnie romby by nie przetrwały doby,mam baardzo mocno rurkowate paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie próbowałam tej metody :) Czas najwyższy wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne w sumie te ozdoby mi tu jakos srednio graja, alez daleka fajnie wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają, ja mam zawsze wrażenie że tego typu ozdoby zaraz mi odpadną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie ztuningowałaś ta lawendę :)
    muszę zacząć wykorzystywać moje ozdoby...

    OdpowiedzUsuń
  7. wow,niesamowite co można stworzyć na pazurkach -zazdro!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie ozdoby ;) mani bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale to ślicznie wygląda, muszę koniecznie wypróbować tą metodę ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zdobienie ;) oj, dużo tych rombów, ale to pewnie tak, jak z lakierami - w życiu ich wszystkich nie zużyjemy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie to wygląda, ale taki nerwus jak ja wyskubałby sobie to ozdoby od razu po wyschnięciu topu. Nerwica natręctw.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie Ci to wyszło. Piękny ten fioletowy lakier ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. saran wrap jeszcze nie próbowałam ale musze koniecznie patrząc na Twoje pazurki! :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten lakier kolor jest powalający <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, delikatne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię saran wrapy, bardzo ładnie Ci wychodzą :) Połączenie kolorystycznie kojarzy mi się z Milką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja saran tylko raz próbowałam i nie byłam zbyt zadowolona ;p
    a te romby fajne, faktycznie mogą być na jakieś zimowe zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń