Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.08.2014

Lipcowe zdobienia. July's nail art.

Przed Wami podsumowanie tego, co działo się u mnie na paznokciach. Były naklejki, były ćwieki, musiały być choć raz stempelki. Ciężko mi wybrać ulubieńca... 

Here is all that was happening on my nails in July. There was some decals, some studs, I also had to have stamps. It's hard for me to pick my fav...


Nie tylko na Walentynki. Not only for Valentine's Day.

Kwieciście i fioletowo. Purple and floral.

Niezapominajki. Forget-me-not.

Duet idealny. A perfect duo.

To jedno z tych zdobien... It one of those manicures....

Letnie kropy. Summer dots.

Trochę kreseczek i gotowe. Some little lines and we're done.

Roses Are Red...




***

Przy okazji chciałam się z Wami podzielić wspaniałą nowiną, jaka do mnie wczoraj dotarła... a właściwie dwoma wczorajszymi nowinami :)

I would also like to share some good new I received yesterday... actually two good news :)

Pierwsza - Colour Alike wybrało moja nazwę! Piękne zielone holo będzie się nazywało "boso po łące". Dumna jestem niesłychanie.

I druga: Jestem jedną z finalistek  konkursu Bundle Monster na zaprojektowanie wzoru do ich nowej, jesiennej kolekcji płytek. Mam cichą nadzieje, że któryś z przesłanych projektów trafi na blaszki :D

First - Colour Alike will give a lovely green polish a name I suggested "boso po łące" (barefoot on the lawn). I am just so proud!

And second: I am one of the finalists of Bundle Monster contest for creating my own stamping image. I do have a hope of my designs will end up on the plates :D 



Co za dzien! :D

What a day! :))

19 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te przeglądy zdobieniowe, można wracać do tego, co najbardziej się spodobało. Gratulacje w konkursie BM! Zdradzisz swój design?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niestety nie wiem, który został wybrany. Wysłałam ich kilka.
      Wszystko się okaże jak już będą gotowe płytki... tak myślę :) Może żaden nie trafi do zestawu, a może się uda :))

      Usuń
  2. "Boso po trawie" to idealna nazwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kropeczki i te 'trochę kreseczek' najbardziej do mnie przemawiają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie ciężko wybrać, kurczę, wszystkie są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuu dla mnie rządzą holo róże <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie zdobienia są piękne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. duet idealny jest naj moim zdaniem i te kwiatowe naklejki light blue ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Letnie kropeczki i serduszka nie tylko na Walentynki są urocze! :) Gratuluję Ci sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. holo stemple i kropeczki <3
    gratuluję nazwy, ale z tego co widzę na stronie colorowo, to tam widnieje "boso po łące"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawione :p Z tej ekscytacji mi się pokićkało :D

      Usuń
    2. a no widzisz :) już myślałam, że to oni coś pomieszali ;p

      Usuń
  10. Faktycznie trudno wybrać ulubieńca :) ale czarne stemple, kreseczki i kropeczki to moja ulubiona 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Serducha a także "kwieciście i fioletowo" to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo gratuluję obu rzeczy! :D Nie mogę się doczekać tej nowej serii BM, uwielbiam ich płytki :) Ze wszystkich Twoich ostatnich zdobień chyba najbardziej podobają mi się róże i ten duet idealny ^^

    OdpowiedzUsuń