Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.08.2014

Kiko - 524 Blue Multicolor

Ten lakier tak mi się podoba samodzielnie, że nosiłam go bez żadnych dodatków 5 dni. Po tym czasie końcówki były już trochę starte, ale nadal wyglądał świetnie :) Jest może mało wakacyjny, ale zobaczcie jakie z niego cudo.

I like this nail polish so much that I wore it for 5 days without any extra nail art. After that time I had some tip wear, but it still looked great :) Maybe it is not a super summer colour, but have a look how gorgeous it is.



Kolor jest niesamowity. To taka ciemna, brudna granatowa baza z ogromną ilością różowych i niebieskich glassflecowych drobinek. Pięknie błyszczy i daje taki metaliczny efekt. 
Malowanie było bardzo przyjemne, lakier nie smuży, gładko sunie po paznokciach. Dwie warstwy wystarczają aby ładnie pokryć płytkę. Schniecie również dobre. Przy zmywaniu nie robi problemów, czego się trochę obawiałam przy tej ilości drobinek. Nie mam czego się przyczepić :) 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)




This colour is amazing. It is a very dark, dusty navy blue base with a humongous amount of pink and blue glass fleck particles. It shines and gives kinda metallic finish.
Applying went very smooth, it doesn't smudge, spreads evenly on the nails. Two coats give full coverage. Drying time is also good. There is no problem with removig it and I was a bit worried about it 'cause of the amount of glitter. I have nothing to pick on :)
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)



W słońcu:
In the sunlight:



19 komentarzy:

  1. Wow jaka piękność :) Muszę sobie zapisać i kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie się mieni w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale odcień! Piękny jest ten lakier. Zbliżenie na pojedynczy paznokieć robi wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *pojedynczym paznokciu Coś mi odmiana w mózgu padła :-P

      Usuń
  4. piękny, super te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ładny. I się błyszczy. I jest wampowy. I w ogóle... Moja wewnętrzna sroka woła "chcę", ale uspokajam ją orlowym After Party.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Orly jest ciemniejszy i chyba mi się bardziej podoba :p

      Usuń
  6. śliczny kolor, pięknie się mieni w słońcu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam go juz na kilku blogach i wygląda obłędnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor nie mój ale fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam kiedyś podobny z Sephory - beznadziejny, ale ten wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda wspaniale! Muszę go kupić, kilka dni temu kupiłam dokładnie identyczny liner, byłby z nich niezły duet :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudo ^^ galaxy pewnie bym na nim robiła ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdążyłam... już zmylam.
      Innym razem może :) Pasowałby do galaxy :p

      Usuń
  12. świetny! taki wielowymiarowy :)

    OdpowiedzUsuń