Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.08.2014

Kiko - 494 Pearly Amaranth

Ostatnio pokazywałam Wam nadchodzące jesienne kolekcje i zachciało mi się jesiennego koloru na paznokciach. Przy okazji jest to jeden z moich ulubionych odcieni. Lakiery, szminki, cienie do powiek ciuchy... lubię wszystko w takiej tonacji :)

I was showing You lately some upcoming fall collection and I wanted to have fall colour on my nails now. By the way I love this shade. Nail polishes, lipsticks, eye shadows, clothes... I love everything in this colours :)




Pearly Amaranth to coś pomiędzy, śliwką, ciemnym mauve i amarantem... Piękny kolor! Uroku dodają maleńkie drobinki. W buteleczce wygląda to jak bardzo drobny różowy i złoty brokat, natomiast na zdjęciu wydaje mi się że to glass flecki. Tak czy inaczej są śliczne, delikatnie połyskują, ale nie przytłaczają, bo nie ma ich bardzo dużo. 
Konsystencja dobra, średnio gęsta, kryje przy dwóch warstwach. Schniecie ok. Lubie lakiery Kiko i tym razem też się nie zawiodłam.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Hansen Maximum Growth plus )





Pearly Amaranth is something between plum, dark mauve and amaranth... Gorgeous colour! And those tiny partickled add extra charm to it. In a bottle they look like very fine pink and gold glitter, but on the photos the seem to be glass flecks. Either way they are adorable and sparkle nicely. There is not lots of them so they polish doesnt look heavy. 
Consistency is good, medium thick, gives a full coverage with two coats. Drying time is ok. I like Kiko polishes and also this one didn't disappoint me.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Hansen Maximum Growth plus )


W słońcu/in the sunlight


27 komentarzy:

  1. Bardzo fajny. Z mojej bajki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolorek :)

    Zapraszam również do mnie :) http://testacja.blogspot.com

    PS> oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie piękny. Idealny na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier wygląda pięknie, ale to nie jest mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękny! Lubię nosić takie odcienie jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te drobinki wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez uwielbiam ten kolor, jednak wolę lakiery bez żadnych drobinek itd.:) A gdzie kupujesz Kiko? Ze strony?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj ze strony, ale czasami stacjonarnie, jak mam po drodze.

      Usuń
  8. Też mnie już ciągnie kolorystycznie do jesieni:) Amaranth jest bardzo, bardzo mój:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy kolor, aczkolwiek nie przepadam za błyszczącymi lakierami :) Wszelkie drobinki sobie odpuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również uwielbiam ten kolor, a ten jest prześwietny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest :))) a drobinki dodają mu uroku :))

    OdpowiedzUsuń
  12. gdyby nie te drobinki byłabym oczarowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba :)
    Masz piękny kształt paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny. I kolor, i wykończenie - super.

    I zgadzam się z Martą - ładny kształt paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem fanką kiko, więc jasne, że mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. śliweczka <3 i te drobiny, świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny kolor, w sam raz jak się zacznie robić chłodniej ;)

    OdpowiedzUsuń