Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.08.2014

Gradient i stemple po raz kolejny. Gradient and stamps one more time.

Nareszcie mam Wam do pokazania coś bardziej wyszukanego i jakby nie było bardziej pracochłonnego niż naklejki, czy prosty saran wrap. Czasami nachodzi mnie ogromna ochota na takie kombinowane zdobienia. Kiedyś już wspominałam, że uwielbiam połączenie gradientu i stempelków. I nic się nie zmieniło, nadal uwielbiam. Aż teraz napatrzyć się nie mogę :)

I finally have something more elaborated to show You and lets face it - more time consuming too than simple decals or saran wrap. Sometimes I have this need to do something like this. And as I mentioned some time ago I love gradient and stamps together. Nothing changed, I still love it. And now I cannot stop looking at my nails :)



Bazą jest tu wczoraj pokazywany lakier Kiko Pearly Amaranth. Następnie za pomocą gąbeczki do makijażu i złotego lakieru Avon Golden Vision  wykonałam lekki gradient. Gdy to już wyschło dodałam stempelki. Czarny lakier to Easy Paris 01 a wzorek pochodzi z płytki Bundle Monster BM-314. Całość pokryta top coatem Golden Rose Gel Look i na tym koniec :)




Base colour is  Kiko Pearly Amaranth that I was showing You yesterday. Then using a makeup sponge and a gold polish Avon Golden Vision  I added a delicate gradient. When that dried I stamped it using black polish Easy Paris 01 and a Bundle Monster stamping plate BM-314. Everything sealed with Golden Rose Gel Look top coat and that was it :)




42 komentarze:

  1. Cudne <3 Muszę też wykombinować jakiś mix stempli i gradientu, bo efekt jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kombinuj, bo warto..

      Usuń
  2. Pięknie Ci to wyszło, chciałabym mieć takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, Ewlyn... Jak ja Ci zazdroszczę umiejętności i pomysłu na zdobienia... Nawet przyklejanie nalepek wodnych wychodzi Ci lepiej niż mi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam...
      Popatrz na moje pierwsze posty :p a pomysły możesz odgapić ;)

      Usuń
  4. Przepiękne zdobienie :) aż mi szczęka opadła już na miniaturce zdjęcia na liście blogów... Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zdobienie zdecydowanie w moim stylu ! super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę wchodzić na blogi o pazurkach bo za każdym razem mam ochotę się rozpłakać przez to że nie potrafię tworzyć takich zdobień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to uczucie...
      ja nie moge wchodzić na blogi z ciastami :p

      Usuń
  7. gradient i stemple bardzo fajnie wyglądają! muszę wypróbować ten duet, bo ostatnio stemple mnie pochłonęły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dawaj! Ja już nie raz robiłam i za każdym razem mi się podoba. Chociaż to trochę zabawy...

      Usuń
  8. Bajeczne połączenie :) i do tego jeden z moich ulubionych wzorów płytkowych :) zachwycona jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie to mani jest boskie ^^ świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a spapuguję :P genialnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sam lakier bazowy mi się nie podoba, średnio się czuję w takich fioletach, (chociaż z faktu posiadania lakieru Kiko byłabym bardzo zadowolona :D) ale ze złotem i stempelkami tyłek urywa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D Mnie już sam lakier zachwycił, ale ja uwielbiam ciemne paznokcie. Musiałam wymyślić do niego coś ekstra ;)

      Usuń
  12. Eleganckie i piękne, jakoś tak mi się barokowo kojarzy, nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny efekt! I śliczne paznokcie! Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko jest cudownie połączone :) super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle pięknie :) nic dodać nic ująć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny efekt końcowy! Też lubię połączenie gradient+ stempel :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze lubisz :p jak robilam zdjęcia to mi się Twoje paznokcie przypomniały :D

      Usuń
  17. The Kiko polish is very pretty and topped with the gold polish and the stamping it became a master piece. Love it!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten wzorek w takim wydaniu, kilka razy robiłam u siebie. No, ale dodatek tego cieniowania uczynil mani jeszcze bardziej urokliwym. Świetnie całość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekny ten stempelek... a jakoś wcześniej nie zwracałam na niego uwagi :p

      Usuń
  19. Wow, this is just gorgeous!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Your nails look so beautiful!
    I love how all these different colors match together. :)

    xx julia

    OdpowiedzUsuń