Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.08.2014

Essence "Hello Autumn" (zapowiedź/preview)

Ja tam już nie mogę doczekać się jesieni... zapachu mokrych liści, deszczu i chmur. Lato zdecydowanie nie jest moją ulubioną porą roku. Pewnie dlatego spodobała mi się ta kolekcja. Nie znaczy ze ją całą kupię... ale kolorystycznie bardzo mi odpowiada :) 

Kolekcja będzie dostępna w sprzedaży od września do października 2014 w następujących krajach: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Węgry, Czechy, Słowenia, Chorwacja, Serbia, Bośnia, Hiszpania, Portugalia, Holandia, grecki, Włochy, Francja, RPA, Irlandia, Polska, Litwa, Rosja, Ukraina, Białoruś, Bahrajn, Liban , Maroko, Tajlandia, Malezja, Filipiny, Paragwaj

I cant wait for autumn... the smell of wet leaves, rain and clouds. Summer is definitely not my favourite season. And that's probably why I like this collection. I am no saying I am gonna buy everything... but I really like the colours :)

Collection will be available in stores through September and October 2014 in selected countries: Germany, Austria, Switzerland, Hungary, Czech Republic, Slovenia, Croatia, Serbia, Bosnia, Spain, Portugal, The Netherlands, Greek, Italy, France, South Africa, Ireland, Poland, Lithuania, Russia, Ukraine, Belarus, Bahrain, Lebanon, Morocco, Thailand, Malaysia, Philippines, Paraguay


Eyeshadow Palette – €3.79*

01 Walk in the park
02 Keep calm & go for a walk

Eyeshadow Brush – €1.29*

01 Walk in the park

Eye Pencil – €1.49*

01 Leaves are the new beef
02 Charlie seen in green

Eyebrow Set – €2.49*

01 Leaves are the new beef
02 Walk in the park

Lip Cream – €1.99*

01 Beauti-FALL red
02 Keep calm & go for a walk

Colour Adapting Powder Blush – €2.49*

01 Beauti-FALL red
02 Keep calm & go for a walk

Multi Colour Powder – €3.29*

01 Autumn & the city

Thermo Nail Polish – €1.99*

01 Beauti-FALL red
02 Meet my pumpkin
03 Charlie seen in green
04 Keep calm & go for a walk
05 Autumn & the city

Hair Ties – €2.99*

01 #Outdoor yoga

*cena sugerowana/suggested retail price

12 komentarzy:

  1. Już dawno żadna limitka mnie nie interesowała. W tej jest na czym zawiesić oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na złoty lakier na pewno zapoluję :) kolekcja udana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skusiłabym się na róż i błyszczyk;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka w brązie i pomarańczowy lakier są super, ciekawe ile będą kosztować w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery i róże mnie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lato również nie jest moją porą roku! Jesień - piękne liście, romantyczne zachody słońca... To jest to co lubię :)
    i bardzo ciekawa kolekcja! paletka z brązami mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawią mnie lakiery oczywiscie i ten multikolorowy puder :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tą firmę ;)
    Fajowe lakiery:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza limitka, w której strona makijażowa mnie bardzo kręci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przygarnęłabym lip creamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na pierwszy rzut oka pomyślałam, ee nic ciekawego, ale przy zbliżeniach podoba mi się wszystko :D

    OdpowiedzUsuń