Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.08.2014

Essence - 146 That's what I mint!

Nie jestem pewna, czy ten lakier jest jeszcze dostępny. Ostatnio nie zaglądam do szaf Essence. Ten biedaczek musiał się trochę naczekać na swoją kolej, a że zbliża się jesień, to chciałam Wam jeszcze pokazać te bardziej letnie kolory.

I am not sure if this polish is still in offer. Lately I don't check Essence stands. This poor thing had to wait a bit for its turn and since the fall is coming I wanted to show You all those more summer colours.



Wiem, że niektóre z Was są niezadowolone z lakierów Essence. Ja na nie nie narzekam. U mnie trzymają się dobrze no i bardzo lubię te duże pędzelki.
Aby ta mięta wyglądała ładnie potrzebne są 2 warstwy. Pierwsza może smużyć, jeśli jest bardzo cienka. Wysycha szybko i ładnie błyszczy. W buteleczce widać bardzo delikatny shimmer, ale paznokciach jest zupełnie niewidoczny.
Z rozpędu zrobiłam sobie nim również pedicure :) świetnie wygląda na stopach!
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 


I know that some of You are not happy with Essence polishes. I cannot complain as they stay on my nails as any other polish and I love those big fluffy brushes.
You will need two coats for this mint to look nice. The first one can leave smudges if its very thin. It dries fast and shines nicely. You can notice some delicate shimmer in a bottle, but on the nails its completely invisible.
I also did pedicure with it and it looks great on my feet :)
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 

25 komentarzy:

  1. Lakiery z Essence mają piękne kolory , ale niestety wg mnie szybko się psują i gęstnieją

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny kolor, dwie warstwy to standard

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny odcień mięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor i ja też nie narzekam jakoś na te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny kolorek ;-) jak lody smerfowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny i typowo letni kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie ! i tak dokładnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo podobny kolor z innej firmy który bardzo lubię nie tylko u rąk ale i u stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kolor! lubię takie bardziej niebieskie mięty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś lakiery Essence były kiepskie, ale te nowe są świetne! :) Ten mam, jest ze starszej kolekcji, ale i tak go lubię. Niedługo wprowadzają nowe kolory, nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful color! I love Essence nail polishes :)

    OdpowiedzUsuń