Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.08.2014

Cien - szampon przeciwłupieżowy. Antidandruff shampoo.

Nie spodziewałam się, że tak polubię ten szampon. A taki zwykły on... tani... niepozorny. Zakupiony z ciekawości przy okazji zakupów spożywczych. Z pewnością zostanie ze mną na dłużej :)

I didn't expect to like this shampoo so much. And it's so plain... cheap... so simple. I got it out of curiosity while shopping for groceries. I am sure it will stay with me for longer :)



Cien Szampon Przeciwłupieżowy z prowitaminami do wszystkich rodzajów włosów.

Opakowanie: prosta, biała butelka z grubego plastiku. Wykonanie solidne, zamkniecie wygodne a pod koniec można ją postawić do góry nogami. Pojemność 300 ml.
Zapach delikatny, świeży, lekko owocowy. Bardzo przyjemny. Nie utrzymuje się na włosach.


Konsystencja lejąca. Trochę za rzadka jak na mój gust. Ale bardzo dobrze się pieni, przez co jest wydajny. Dobrze się spłukuje.
Działanie: zaczęłam go używać gdy pojawił się lekki łupież po innym szamponie i przy codziennym stosowaniu poradził sobie z nim w przeciągu półtora tygodnia. Wiec tu już ma plusa :)
Dodatkowo mam wrażenie, że szampon jest dosyć łagodny dla włosów. Nie wysusza ich ani skory głowy. Nie plącze podczas mycia, nie obciąża. Włosy są miękkie i lekkie. 
Z pewnością kupię ponownie. Spróbuję też inne rodzaje :)


Cien Provitamin anri dandruff shampoo for all hair types.

The packaging: simple white bottle made of thick plastic. It is very solid and the cap is comfortable to use. At the end You can put it upside downs. Capacity 300 ml.
Fragrance is delicate, fresh, slightly fruity. Very nice, but doesn't stay on the hair.
Consistency is a bit too runny for my taste. But it foams well and is quite efficient. Rinses good too.
Result: I started to use it after I got a light dandruff from another shampoo and it helped me to get rid of it after a bout a week and a half of daily use. So it's a big plus for that :)
Also I think it's quite delicate for the hair. It doesn't dry them, not the scalp. Doesn't tangle the hair or make them greasy. My hair stay soft and light.
I will definitely but it again and I will try other types too :)


Skład/Ingredients:


Miałyście do czynienia z szamponami Cien (to te z Lidla?
Did You use those Cien shampoos (the ones from Lidl)?

10 komentarzy:

  1. Do tej pory z daleka omijałam szampony wypuszczane przez własne marki sklepowe. Myślę jednak, że może przy następnych zakupach skuszę się na niego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez. Próbowałam kilku i zupełnie mi nie odpowiadały i kończyły w pojemnikach na mydło. Naprawdę pozytywnie nie ten szampon zaskoczył.

      Usuń
  2. Miałam multiwitaminową odżywkę z Cien z Lidla i była całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to pewnie tez ja spróbuje :)

      Usuń
  3. Lubię kosmetyki tej firmy, ale szamponu nie miałam jeszcze okazji kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam i chyba używam z 3 butli bardzo mi spasował

    OdpowiedzUsuń
  5. na szczęście (odpukać) nie mam problemów z łupieżem i chyba bym się na niego nie zdecydowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę się rozejrzeć za nim;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie mogę eksperymentować ze szamponami, gdyż moja skóra głowy jest strasznie wymagająca i szybko idzie ją przesuszyć powodując łupież :)
    gwiazdaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń