Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.08.2014

China Glaze "All Aboard" (zapowiedź/preview)

Jesienią pojawi się nowa kolekcja lakierów China Glaze. Nie mogę  się napatrzeć. Kolory bardzo moje... ciemne, jesienne. Przygarnęłabym wszystkie :)
W sprzedaży od września 2014.

China Glaze will launch a new collection this fall. I cant stop staring. This colours are so mine... dark, autumnal. I'd adopt them all :)
Available from September 2014.

Stop That Train — rdzawa czerwień z shimmerem/rust red shimmer
Loco-Motive — grafitowy i czerwony brokat/gunmetal and red glitter
One Track Mind — granatowy krem/navy blue creme
Well Trained — ciemny turkus krem/dark turquoise creme
Mind the Gap — oliwkowy shimmer/olive shimmer
What Are You A-Freight Of — ciemny brąz krem/dark brown creme
Lug Your Designer Baggage — brązowy krem ze złotymi flejksami/brown creme with gold flecks
Conduct Yourself — bordowy krem/ oxblood creme
Nice Caboose — malinowy blokat/ raspberry glitter
All Aboard — fioletowy krem/purple creme
Choo-Choo Choose You — fioletowy-szary przybrudzony shimmer/purple/gray smoky shimmer
Don’t Get Derailed — szary krem/gray creme






źródło/source

15 komentarzy:

  1. dopadła mnie chęć przygarnięcia wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak nawiasem mówiąc w podobne tonacje poszedł Mac na jesien :D

      Usuń
    2. To typowo jesienne barwy.. pewnie większość firm wypuści coś podobnego.
      Nie obraziłabym się, gdyby ktoś mi sprezentował cala kolekcje hihihihi

      Usuń
  2. Mi sie podoba ten brudny fiolecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj kolory zdecydowanie moje !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka mi się podoba, ale ja rzadko lubię mieć na paznokciach takie jesienne barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie będą moje *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. kolory nie trafiają w moje gusta,bo z najciemniejszych kolorów lubię tylko czerń na swoich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, moje kolorki, wszystkie bym przygarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna kolekcja, tez przygarnęłabym całą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przygarnęłabym całą <3

    OdpowiedzUsuń
  10. typowo jesienne kolory, na które na razie nie chce mi się patrzeć :P

    OdpowiedzUsuń