Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.08.2014

Catrice "Feathered Fall" (zapowiedz/preview)


Od przyszłego miesiąca (wrzesień - listopad) w wybranych karach pojawi się nowa limitowana kolekcja Catrice. Od razu spodobały mi się opakowania i faktura cieni. 

Dostępność: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Hiszpania, Polska, Rosja i Indie

There will be new limited edition from Catrice available from next month (September-November) in selected countries. I like the graphics on those products and the embossment of the eye shadows.

Availability: Germany, Austria, Switzerland, Spain, Poland, Russia, and India


Luxury Eyeshadow – €3.49*

C01 Peacocktail
C02 Plum Plumes
C03 Ostrich’s Frock
C04 Plain Plumage


Liquid Eye Liner – €3.79*

C01 Peacocktail


Morphing Lip Gloss - €3.49*

C01 Golden Plum-e


Sheer Lip Colour – €3.99*

C01 Plain Plumage
C02 Red-y To Fly
C03 Plum Plumes


Luxury Lacquer – €3.49*

C01 Golden Plum-e
C02 Peacocktail
C03 Skie’s Force

Feathery Top Coat – €3.49*

C01 Feathery Fact

*cena sugerowana/suggested retail price


27 komentarzy:

  1. Mnie jedynie lakierki zainteresowaly :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie i lakiery do paznokci przygarnęłabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przygarnęłabym cienie i pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczaję się chyba na czerwoną pomadkę! Piękny, klasyczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem całkiem lakiery i fioletowa pomadka mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowania są bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ten eyeliner jakoś do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się chyba opakowania :D zaciekawiły mnie jeszcze 2 ostatnie lakiery z tych zwykłych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko co sliwkowe musi być moje <3

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko. Catrice, przestań... Catrice...!
    podobają mi się wszystkie lakiery! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie przestawiłam się całkiem na tryb jesienny (u mnie nadal kolory raczej letnie), ale pewnie jeszcze trochę i zacznę gustować w jesiennych barwach i coś mnie skusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudowne szminki, przygarnęłabym wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  13. najjaśniejsza szminka i lakiery wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm nic mnie nie kusi,a jakby nawet to nie mogę sobie pozwolić na noc nowego :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko w kolorze peackock! Wszystko chcę! Lakier, cień, liner!

    OdpowiedzUsuń
  16. łooo chcę wszystko! cienie śliczne, ten eyeliner fajnie wygląda, błyszczyk i lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie lakiery wpadły mi w oko :-) Chyba pora się wybrać do Natury :-P

    OdpowiedzUsuń
  18. Cienie i eyeliner muszą byc moje! A lakiery będę musiała obejrzeć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O żesz! prawie wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się lakier - topper :)

    OdpowiedzUsuń