Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.08.2014

Catrice "Check &Tweed" (zapowiedź/preview)


Coraz więcej jesiennych kolekcji pojawia się w zapowiedziach, co mnie bardzo cieszy. Zobaczcie, co przygotowało Catrice.

More and more fall collection show up and that makes me really happy. Have a look what Catrice prepared for You this year.

Quattro Baked Eyeshadow4,49 €*
C01 London’s Eye
C02 Town of Crown.


Highlighting Powder 4,49 €*
C01 Flagg The Union Jack


Velvet Lip Colour3,99 €*
C01 Queen’s BEAUTea time, 
C02 Mind The Red!
C03 Brit Chick


Eye Brow Fixing Gel 3,29 €*
C01 Neutrally Brown


Ultimate Nail Lacquer2,79 €*
C01 London Calling, 
C02 England’s Rose, 
C03 Mind The Red!, 
C04 Brit Chick
C05 Hyde In The Park

Edycja limitowana, dostępność: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Węgry, Słowacja, Hiszpania, Włochy, Holandia, Polska, Rosja i Tajlandia.

Limited edition available in: Germany, Austria, Switzerland, Hungary, Slovakia, Spain, Italy, The Netherlands, Poland, Russia, and Thailand.


No i znowu kolorystycznie wszystko mi się podoba, a szczególnie trzy ostatnie lakiery <3

And again if it comes to colours I love everything and especially those last three nail polishes <3


*cena sugerowana/suggested retail price

19 komentarzy:

  1. Na pewno kupię cienie i szminki oraz rozświetlacz i 3 lakiery :) prezentuje sie super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli prawie wszystko :p
      Udała im się limitka...

      Usuń
  2. Ja skuszę się na pewno na dwa pierwsze lakiery i żel do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zaciekawily paletki, jesli tylko beda mialy ladna pigmentacje to kupie obie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko rozświetlacz, reszta mnie nie kręci, chociaz jest bardzo udana

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale eleganckie opakowania, fajną mają kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzialam juz zapowiedz na niemieckich blogach- limitka super <3 ja bed epolowac na cienie, rozswietlacz, lakiery z 3 szt. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to mogli się troszkę bardziej postarać, jest smutno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... bo to już jesień... latem i wiosna jest kolorowo :)

      Usuń
  8. Zakochałam się w cieniach i z pewnością je przygarnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ mi się podoba motyw tej kolekcji!
    poczekam na swatche szminek, zobaczymy jak bardzo są velvetowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Limitka super, trzeba się będzie rozejrzeć, większość mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Średnia limitka, ale podoba mi się rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż się chce jesieni! (choć pewnie niedługo będziemy żałować hehe) Piękne cienie, wspaniałe lakiery ze srebrnym pyłkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie też się podobają te 3 lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie średnia, jedynie ten żel mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń