Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.08.2014

Avon - Gel Finish Mauvelous

Pora na kolejny żelek Avonu. W sumie nie wiem dlaczego tak długo musiał czekać, bo uwielbiam wszelkie odcienie mauve. Z drugiej strony fajnie wpasował się w nadchodzącą jesień.

Time to show You another gel polish from Avon. I actually don't know why it had to wait so long. I love all mauve shades. In the other hand it fits just right to the upcoming fall. 



Kolor jest piękny! Nasycony, ale spokojny, elegancki. Jak wszystkie lakier Gel Finish błyszczy obłędnie. Na zdjęciach jest sam lakier, bez top coatu. I wierzcie lub nie, ale oglądacie jedną nieco grubsza warstwę :) Jeśli obawiacie się o schniecie, lub bąbelki nałóżcie dwie cienkie - efekt będzie taki sam. Próbowałam. Oczywiście wysycha trochę dłużej niż w przypadku cienkich warstw, ale nie ma tragedii. Pędzelek i kremowa konsystencja lakieru sprawia, że przyjemnie się nim maluje i lakier nie ląduje na skórkach. Dla mnie bomba! Jeden z moich ulubieńców z tej serii.
Na zdjęciach: 1 warstwa + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)




This colour is just gorgeous! Intensive, but cal and very elegant. As all Gel Finish polishes it dries to very high gloss. No top coat on photos. And believe me or not but You are looking at one, medium thick coat :) If You are worried about drying time or bubbles apply two thinned - the effect will be the same. I have tried. Of course it will dry a little longer than with thin coats, but not super long. The creamy consistency and brush help applying polish neatly and nothing ends up on the skin around. For me it's just awesome! And it is one of my personal favorite from this line. 
On photos: 1 coat + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)




Już coś czuje, że się nada do stempelków :p

I have a feeling with will work well with stamps :p



***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

26 komentarzy:

  1. Ten kolor chodzi mi od dłuższego czasu po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj i tyle :) Świetny jest i na jesień jak znalazł.

      Usuń
  2. Piękny kolor. Kupuję go!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny, też uwielbiam tego typu kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma to coś w sobie ;) takie bordo pomieszane z fioletem jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś takiego w sobie ma. Piękny jest i ciężki do opisania. Ciemny mauve dla mnie :p

      Usuń
  5. Kocham takie kolorki :)
    Bardzo ładny.
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień idzie, jesień :< Ale kolor piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, faktycznie typowo jesienny ;) Muszę w końcu się przemóc do lakierów Avon ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda świetnie ! Skusiłabym się na niego gdyby nie fakt iz mam już 2 albo 3 podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie odcienie :) a jeśli można go użyć do stempli to już ideał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam stempolwac. Ale ma dobra gęstość, wiec może wyglądać ładnie na jasnym tle :)

      Usuń
  10. Zdecydowanie świetne krycie - i kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcześniej zupełnie nie zwracałam na niego uwagi jak zamawiałam lakiery z tej serii, ale po tym poście przyjrzę mu się bliżej ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarzy mi się z jagodami :) bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń