Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.08.2014

Avon - Gel Finish Limoncello

Skoro mamy jeszcze przez chwile lato mam dla was coś mega słonecznego :) Nie często noszę żółte paznokcie. Wydaje mi się ze mi nie pasują. Zdecydowanie lepiej czuje się z ciemnymi kolorami. Ale u kogoś szalenie mi się podobają. W głowie mam pomysł na manicure z użyciem żółtego koloru własnie, dlatego ten musiał wreszcie trafić na paznokcie.

Since we still have supper for a little while more I have something super sunny for You :) I do not wear yellow polishes often. I think they don't fit me. I feel much better with dark polishes. But I really like to see them on somebody else's nails. I have an idea for a manicure in my head with a yellow polish so I finally had to use it.




Lakier ma przyjemna konsystencję i pędzelek, ale lubi niestety smużyć. Taki chyba urok żółtych lakierów... Do pełnego krycia potrzebne są 2 grubsze, lub 3 cieńsze warstwy. Nałożyłam dwie średniej grubości i gdzieniegdzie widać niewielkie smugi. Ale, ze potrzebowałam go jako bazy, to już tak zostawiłam :)
Wysycha dobrze, chociaż przy grubszych trzeba dać mu więcej czasu. W buteleczce widać delikatny shimmer, który na paznokciach nie jest az tak widoczny, ale sprawia, ze lakier nie jest nudny. Coś tam co jakiś czas błyśnie delikatnie. Kolor intensywny, błyszczący. Jeśli lubicie żółte lakiery, to może Wam się spodobać.
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)




This polish has a nice consistency and a brush, but it likes to smudge. It must be the charm of yellow lacquers... For full opacity it needs 2 thicker, or 3 thinner coats. I applied two medium coats and here and there You can see some little smudges, but I left it like that since I needed it as a background for nail art :)
It dries good, though with thicker coats You will need to give it a bit more time. In a bottle You can see a delicate shimmer that is not so visible on the nails, but make the polish more interesting. From time to time we can see a little sparkle. The colour is intensive and glossy. If You like yellow polishes You might like this one too.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)






***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

23 komentarze:

  1. Piękny jest ten lakier ;) kusi mnie ta seria z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny kolor! jeszcze trochę lata na paznokciach w tę okropną już zdecydowanie jesienną pogodę.
    Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest, ale ja jakoś na swoich paznokciach nie widzę tego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek <3
    Mam 2 kolorki już z tej serii ale na pewno jeszcze kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj niestety żółte lakiery smużą, tak samo moje ulubione mleczaki:) Dawno nie przeglądałam katalogu Avonu, muszę się za jakimś rozejrzeć- z tego co pamiętam mają spory wybór lakierów i nawet nadążają za modą z kolorami:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za żółtym lakierem, ale u Ciebie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy odcień, ale przede wszystkim piękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie paznokcie wyglądają w tym lakierze :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak żółć lubię to ten odcień mi się nie podoba :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolorek!! a właśnie szukam co tu zamówić z Avonu...a akurat lakiery w promocji...;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam żółte lakiery, ale nie lubię tych z shimmerem... Szkoda że ten ma, bo odcień ma śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na lato w sam raz :) sama lubię nieco jaśniejsze odcienie ale ten tez jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzieś już go podzwiałam, i choć za żółtkami nie przepadam, to ten jest całkiem do rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham żółte paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za żółcią na pazurkach - jednak na tak ładnych prezentuje sie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię żółtki, z Avonu mam innego i raczej nie robił żadnych problemów :)

    OdpowiedzUsuń