Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.08.2014

Avon - Gel Finish Lavender Sky

Zabieram się do napisania tego posta od 3 dni... Gorąco się u nas zrobiło i  odechciewa się czegokolwiek. 
Ale już jestem i mam dla was lekki lawendowy kolor idealny na lato.

I have been trying to write that post for 3 days... It started to be really hot here and it takes all the energy to do anything. But now I am back with this light lavender shade perfect for summer.




Konsystencja tego lakieru jest przyjemna, nie zalewa skórek, równomiernie pokrywa paznokcie. Nałożyłam dwie cieńsze warstwy, ale próbowałam tez z jedna grubsza i również idealnie pokrywa płytkę paznokcia. 
Schnięcie dobre, pędzelek plaski nie za duży. Jak wszystkie lakier z serii Gel Finish pięknie błyszczy!
Kiedyś dawno temu w Avonie był dostępny inny lawendowy lakier Luxe Lavender, który jest nieco ciemniejszy i ma jakby bardziej jagodowy kolor. Mimo to jest bardzo podobny.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)



The consistency is pretty nice, will not flood the skin around the nails, it applies evenly. I applied two thinner coats, but I have tried with one thicker and it also gives a nice full coverage. Drying time is ok, the brush is flat, not too big. And as all Gel Finish polish it has a lovely glossy shine!
Long time ago there was another lavender polish in Avon offer Luxe Lavender - it is slightly darker, more into blueberries. But still very similar.
n photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)                



***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.



34 komentarze:

  1. Jest boski !!!
    A w normalnej kolekcji lakierowej tez jest taki fiolecik tylko nazwy nie pamietam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tego nie mam, to nie porównam niestety.

      Usuń
  2. bardzo ładny! :)
    ja mam inny z Avonu - Loving lavender, ale on jest chyba trochę ciemniejszy, taka Milka bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jakaś lawenda? Calkiem o nim zapomniałam.

      Usuń
  3. Cudowny kolorek, mam ochotę na kilka lakierów z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie czekaj tylko bierz :) Fajne są!

      Usuń
  4. Kiedy byłam mała mam miała taki kolor lakieru! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, lawendowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i jestem nim zachwycona :) Tylko wstyd się przyznać że ostatnio z całego stosu różnych kolorów wybór zawsze pada na lavender sky ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego wstyd :) Kolor ładny to można malować do znudzenia :)

      Usuń
  7. ładny odcień, mam bardzo podobny z Essence, ale muszę mieć na niego dobry nastrój :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, uwielbiam ostatnio takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolorek :) Ja mam bardzo podobny z My Secret - Lavender

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mi sie nic nie chce jak tak goraco, jedynie leze i sie obijam
    a lakier bardzo przyjemny kolorystycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie kolory, ten jest sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Choruje ostatnio na taki kolor ;p


    Zapraszam do nie na wyprzedaż ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolor, idealny do dalszego zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go od niedawna w swoich zbiorach... Piękny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor ;) A te lakiery żelowe są super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie odcienie na paznokciach. Piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny jest, nie pomyślałabym, że aż taki fajny ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor! Avonowskie lakiery niestety u mnie bardzo krótko wytrzymują, więc raczej się nie skuszę, ale kolor iście bajkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja uwielbiam taką lawendę na pazurkach <3 mam ze dwa lakiery już w podobnych odcieniach, ale ten jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń