Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.08.2014

Avon - Advance Techniques kuracja z olejkiem arganowym. Argan Oil hair treatment.

Uwielbiam produkty do włosów, co pewnie możecie zauważyć po postach denkowych. Wszelkie dodatkowe maseczki, sera, olejki... Nie ma to jak mieć lekkiego fiola ;) 
Od jakiegoś czasu chciałam spróbować ten zestaw, wiec tym bardziej ucieszyłam się widząc go w paczce ambasadorskiej od Avonu. Czy był tak dobry jak tego oczekiwałam?

I love hair products which You can probably notice from my empties posts. All those extra masks, oils, serum... yea I am a bit twisted ;)
I wanted to try out this set for quite a while, so I was very pleased to see it in an Ambassador parcel from Avon. Was it as good as I hoped it to be?




Avon Advance Techniques Odżywcza kuracja z olejkiem arganowym do wszystkich rodzajów włosów.

Opakowanie: cztery male tubeczki o pojemności 15 ml każda zapakowane w kartonik. Tubki są miękkie, ale nie prześwitujące. 
Końcówkę należy urwać przed użyciem, co nie sprawia żadnych problemow. Wystarczy lekko przekręcić i pociągnąć. 



Konsystencja: Przed użyciem pierwszej tubki myślałam, że będzie to coś w rodzaju kremu/maski. A w rzeczywistości jest to gesty płyn o konsystencji oleju/płynnego miodu. Nie jest tłusty, to nie typowy olejek. Lubi spływać z dłoni, dlatego ja nakładam go bezpośrednio na włosy. Przy moich długich włosach jedna tubka wystarcza na jeden raz. Przy krótszych spokojnie można użyć polowy. Dobrze się spłukuje.
Zapach przyjemny, charakterystyczny dla serii arganowej, ciężki do opisania. Nie jest intensywny, czy duszący. 
Działanie: Mogłoby być lepiej... Wszelkie kuracje powinny (wg mnie) działać lepiej niż odżywki, czy maski. Tu niestety brakuje mi tego intensywnego odżywienia i wygładzenia. Owszem, włosy są miękkie i ładnie błyszczą, ale to trochę za mało. Produkt ich nie obciąża i nie powoduje szybszego przetłuszczania. Cóż ja mogę więcej napisać. Po zużyciu tych 4 tubek nie zauważyłam, aby moje włosy wyglądały lepiej. Dla mnie to średni produkt, do którego nie wrócę. 
Ale za to bardzo polecam z tej serii kurację z olejkiem arganowym w buteleczce, o której pisałam TU. To serum jest świetne.



Avon Advance Techniques Argan Oil Heat Infusion Treatment for all hair types.

The packaging: four small tubes with 15 ml capacity each packed in a box. Those tubes are pretty soft, but not see though. You have to remove the little tip before use which each very easy. All You have to do it twist a bit and pull.
Consistency: before I used it for the first time I though it will be some kind of cream mask. And it is a thick oily liquid. It's not greasy though, it is not a typical oil. It likes to drip from the hand, so I apply it directly to my hair. I have to use the whole tube for my long hair, but for shorter half of it will be enough. It rinses well.



Fragrance: nice, typical for this line of Avon products, hard to describe though. It is not very intensive or overwhelming.
Result: It could have been better... All those treatments (for me) should work better than hair conditioners and masks. Unfortunately there is this intensive nourishing and smoothing missing here. The hair are soft and shine nicely, but its not enough. This product doesn't make the look heavy or greasy. What else can I say. After using those 4 tubes I didn't notice that my hair are in better condition. For me it is a very average product that I will not go back too.
But I do recommend a treatment in a glass bottle that I was reviewing HERE. This thing is really cool.



Skład/Ingredients:
AQUA, PEG-12 DIMETHICONE, HYDROXYETHYLOCELLULOSE, PPG-5CETETH-20, 
PHENOXYETHANOL, CETRIMONIUM CHLORIDE, PARFUM, POLYQUATERNIUM-10, 
SODIUM PCA, TETRASODIUM EDTA, METHYLPARABEN, OLETH-20, CITRIC ACID, PEG-90M, 
PANTHENOL, NIACINAMIDE, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, ALCOHOL DENAT., CI 15985, 

CI 47005, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LIMONENE, HEXYL CINNAMAL. <1022266-005>

Miałyście ta kuracje? Sprawdziła się u Was?
Do You have it? Did it work for You?



***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

8 komentarzy:

  1. Też mam bzika na punkcie włosów (paznokci zresztą też ;P) ;) Akurat tej kuracji nie miałam, ale chętnie wypróbuję pomimo braku efektu 'wow'. Może na moich falistych włosach się lepiej sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii miałam serum i było tak tragiczne że w stronę innych produktów nawet nie patrzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak to serum bardzo lubię :)
      Ale wiadomo, co włos to inne wymagania.

      Usuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdziła... Też uwielbiam kosmetyki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dlatego nie stosuję kosmetyków z Avonu-przyjmuję założenie,że większość jest słaba w działaniu dlatego porzuciłam tą firmę i nie testuję ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, jakoś przeoczyłam to cudo ;)) Mam za to maseczkę z tej serii już drugą tubkę, bo mi służy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. mam cala butelkę tego serum i jestem zadowolona jaki efekt dostawia na włosach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w buteleczce jest całkiem inne niż te tubki. To są 2 rożne produkty. Z niego tez jestem zadowolona.

      Usuń