Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.08.2014

Alter Ego - Naval Navigator

Ten lakier kojarzy mi się z podwodnym światem... syrenki, błyszczące rybie łuski... aż żałuję ze nie mam tematycznie pasujących stempelków.

This polish looks to me like underwater world... sirens, shiny fish scales... such a pity I don't have matching stamping plates.



Konsystencja lakieru jest dosyć gęsta i szybkoschnąca. Trzeba sprawnie malować, żeby nie pościągać sobie już schnącego lakieru. Kolor piękny... morski teal ze srebrnymi, niebieskimi i fioletowymi drobinkami brokatu. Wysycha do matu - jak widzicie. Nałożyłam tu dwie warstwy, ale jeśli przeszkadzają Wam nadal lekko widoczne białe końcówki, to przyda się i trzecia warstwa.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Essence Peel off base coat)



The consistency is pretty thick and fast drying. You have to apply it with confidence so that You do not pull off drying polish from the nails. The colour is amazing... sea teal with silver, blue and purple glitter. It dries to matte finish - as You can see. I applied two coats here. You can still see the white tips a bit and if that bothers You a third coat should take care of that.
On photos: 2 coats + base coat (Essence Peel off base coat)


A tu wersja z błyszczącym top coatem. Nie mogłam się oprzeć :)

And here You have a version with a shiny top coat. I just couldn't resist :) 



19 komentarzy:

  1. Ciekawy lakier. Świetnie wygląda na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łapie mnie za serce w macie, co nie często się zdarza. Skąd wziąć co cudeńko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alter Ego sprzedaje m.in na Etsy: https://www.etsy.com/shop/AlterEgoNailEnamel
      Ale tego koloru tam już nie widzę....

      Usuń
  3. Gorgeous both with and without top coat! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękny :) Baaardzo niespotykany odcień :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie ;) masz piękny kształt paznokci ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny i dość oryginalny :) ja bym chyba nałożyła jakąś bazę, żeby rozwiązać problem z końcówkami, bo brokatu jest w sam raz tak jak pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie podwodny świat, mała syrenka i inne bąbelki :D Boski :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki śliczny, od razu przyszły mi na myśl rybie łuski ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor! w macie wygląda zdecydowanie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. akie cudo <3 od razu kojarzy się z morskim klimatem ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Rzeczywiście morsko-syrenkowy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten mat! Choć na Twoich paznokciach, to mi się wszystko podoba! :)

    OdpowiedzUsuń