Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.07.2014

Zużyte w czerwcu. Finished in June.


Nie będę Was dzisiaj zamęczać wstępem. Od razu przejdę do denka :)

I will not bore You with the introduction today. I'll get to this months empties straight away :)



Włosy:
1. Elseve szampon przeciwłupieżowy - nie tak dobry jak te w ciemnych granatowych opakowaniach, chociaż świetnie myje i nie plącze włosów. Nie kupię ponownie.
2. Pantene odżywka do włosów wygładzająca - świetna! O ile szamponów Pantene nie lubię, to do tych odżywek często wracam. Wygładza, nie obciąża i jest wydajna. Kupię ponownie.
3. Timotei odżywka do włosów intensywna odbudowa - Dobra, ale nie zachwyciła mnie. Nie kupię ponownie.
4. Jantar odżywka do włosów i skory głowy - bardzo nieporęczna butelka. Przelałam zastartować do butelki z atomizerem i od razu lepiej się używało. W sumie nie wiem czy działa... Włosy są po niej ładne i miękkie, ale chyba za wcześnie żeby zauważyć jakieś baby hair. Kupię ponownie.
5. Avon odżywcza mgiełka pokrzywa i łopian - ładnie pachnie, ale jako odżywka jest bardzo słaba. Nie wygładza, nie nawilża i jest mało wydajna. Nie kupię ponownie.

Hair:
1. Elvive anti dandruff shampoo - not as good as the ones in navy blue bottles, though it washes well, doesn't tangle them. I will not buy again.
2. Pantene smooth and silky hair conditioner - awesome! As much as I hate their shampoos I really like conditioners and I buy them from time to time. It smooths the hair, doesn't leave them greasy and is very efficient. I will buy again.
3. Timotei intense repair hair conditioner - its good, but not good enough to buy ti again.
4. Jantar hair and scalp conditioner - very inconvenient bottle. I poured it to one with a spray and it all went much better. I am not sure if it actually works. They hair are nice and soft, but I think its too early to see any baby hair.
5. Avon nettle & burdock nourishing mist - i smells nice, but as a conditioner it is very weak. Doesn't leave the hair smooth or moistured and it's very inefficient. I will not buy it again.


Ciało:
6. Avon Naturals balsam czereśnia i gałka muszkatołowa - kupowałam go regularnie gdy był jeszcze dostępny. To była moja ostatnia zapasowa butelka. Ależ ja kocham ten zapach!!! Nawilżenie takie sobie - na lato wystarcza, na chłodniejsze dni jest zdecydowanie za delikatne. Będzie mi go brakowało
7. Yes Rocher Hamamelis zel pod prysznic - dobrze się pieni, jest delikatny i ma dosyć neutralny zapach. Taki zwyklaczek. Nie kupię ponownie.

Body:
6. Avon Naturals cherry and nutmeg body lotion - I was buying it regularly when it was still available in the catalogs. This was my last stored bottle. Man, I love that fragrance!!! It was enough moisturizing for summer, but for cooler days it was too delicate. I am gonna miss it.
7. Yves Rocher Hamamelis shower gel - foams well, its gentle for the skin and has a pretty neutral fragrance. Very ordinary one. I will not buy it again.


Twarz:
8. Avon Clearskin oczyszczająca pianka do mycia twarzy przeciw wypryskom - miałam pisać recenzje, ale się nie złożyło :p dobrze myje, ale może wysuszać twarz. Koniecznie trzeba od razu zaaplikować krem. Piana jest przyjemna ale ta forma chyba jest nie dla mnie. Wole tradycyjne żele. Nie kupię ponownie.
9. Avon Solutions Ageless Accolade krem pod oczy - niby nie moja kategoria wiekowa, ale lubię te kremy, bo są treściwe i mocno nawilżające. To nie pierwszy słoiczek i nie ostatni. Kupię ponownie.
10. Oriflame Aqua Rhytm krem na dzień - nie kupię ponownie [pełna recenzja]
11. Oriflame Lipspa Therapy balsam do ust - malutki i stosunkowo drogi. Pozostawia przyjemnie nawilżone usta, delikatny mleczny kolor, nie klei się, ale tez jest mało wydajny. Kopiłabym w fajnej promocji.
12. Avon Calmiing Effects podkład Nude - kiedyś je lubiłam i zużyłam kilka buteleczek. Chyba przestał mi odpowiadać, albo moje wymagania się zmieniły. Krycie średnie, ładnie rozświetla. Nie kupię ponownie.

Face: 
8. Avon Clearskin self foaming mousse cleanser - I was supposed to write a review, but that didn't happen :p It washes well, but can dry the skin. You have to apply cream right away. The foam is nice but I think that form of cleanser isn't for me. I prefer traditional gels. I will not buy again.
9. Avon Solutions Ageless Accolade eye cream - it not my age category, but I like those cream. They are rich and moisturizing. It's not my first jar and not the last one. I will buy again.
10. Oriflame Aqua Rhytm day cream - will not buy it again [full review]
11. Oriflame Lipspa Therapy lip balm - tine and relatively expensive. It leaves the lips nicely moistured and a gentle milky colour. Its not sticky and not very efficient. I would buy it again in a nice promotion.
12. Avon Calming Effects foundation Nude - I used to like them and used a few bottles. But it doesn't suit me no more... or my expectations changed. It gives average coverage and night glow. I will not buy again.

Paznokcie:
13. Cliché zmywacz do paznokci - świetnie zmywa jest tani, ale wysusza płytkę. Szkoda, ze nie jest talk dobry jak ich lakiery. Nie kupię ponownie. 
14. Lovely diamond hardener - nie wiem jakim cudem się u mnie znalazł i nie wiem co to jest... top, czy baza czy odżywka. Używałam jako top coatu, aż niemiłosiernie zgęstniał. Może kupię ponownie.

Nails:
13. Cliché nail polish remover - removes the polish well, it's cheap but it dries the nails. Pity it's not as good as their nail polishes. I will not buy again.
14. Lovely diamond hardener - I have no idea how it got to my stash and I am not sure what it is... top, base or conditioner. I was using it as a top coat until it got really thick. Maybe will buy it again.


Próbki:
- Garnier Moisture Match do cery suchej - takiej nie mam, ale krem bardzo mi się spodoba. Piękny zapach, świetna konsystencja i bardzo dobre nawilżenie. Na zimę na noc będzie super i pewnie wtedy się w niego zaopatrzę :)
- Avon Instinct Forbidden 
- Vichy Teint Ideal

Samples:
- Garneir Mositure Match for very dry skin - it's not my skin type, but I really enjoyed the sample. It has a lovely fragrance, great consistency and moistures very well. It will be great for winter as a night cream and I will probably buy then.
- Avon Instinct Forbidden 
- Vichy Teint Ideal

Najlepszy product: Krem pod oczy Avon, odżywka Pantene i balsam do ust Oriflame.
Najgorszy product: zmywacz Cliché i odżywka do włosów w sprayu Avon.

Best product: Avon under eye cream, Pantene hair conditioner and Oriflame lip therapy.
Worst product: Cliché nail polish remover and hair conditioner Avon in spray. 

Znacie któryś produkt?
Do You know any of those products?

*** 

Dzisiejsze zdjęcie bonusowe :)
Todays bonus photo :)

11 komentarzy:

  1. pokaźne denko ;) miałam tego topa z lovely, ale u mnie w ogóle się nie sprawdzał, po jednym dniu lakier mi odchodził ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Jantar chcę sobie kupić na wrzesień, kiedy zacznę myśleć o przyśpieszeniu porostu.
    Nic po za tym nie miałam :D
    Świetny kocurek! Też mam swojego :D i świnkę z którą walczę w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków.
    Kotek przesłodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam nic z tych produktów. Jak skończę seboradin (mam po nim piękny wysyp baby hair) to kupię jantarową wcierkę

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh ciekawa byłam czy jantar dziala ;), o tak butelka to porazka.. jak ten ziolowy lek taki eukaliptusowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam 8 a skóra mi tak schodziło że ho ho

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?? Ja mam cerę mieszana i odczuwałam jedynie lekkie podsuszenie. Nic nie złaziło.

      Usuń
  7. nie złe denko :) I Twój śliczny kiciuś <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki piękny koteczek! :D z produktów to niczego nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  9. No jak zwykle zdjęcie bonusowe przyćmiło to co przeczytałam :) A ja lubię tą odżywkę ziołową z AVON bo mam cienkie kudły i jest OK, Jantar również zaczynam stosować i zobaczymy jakie będą tego efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie :) ale najbardziej podoba mi się zdjecie bonusowe :D cudny jest!

    OdpowiedzUsuń