Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.07.2014

Ziaja - Krem nawilżający matujący 25+. Moisturizing mattyfying face cream 25+

Ten krem był na mojej wishliscie przez jakiś czas. Naczytałam się pozytywnych opinii i chociaż to już nie mój przedział wiekowy (w sumie to 25+ jestem), to niska cena robi swoje. Spróbowałam i dołączam do zadowolonych klientek Ziai :)

This cream was on my wishlist for quite a while. I read lots of good reviews and even though it is not my age anymore (then again I am 25+ ), a low price is enough to get it and try. And so I am joining a happy Ziaja customers :) 



Ziaja Krem nawilżający matujący 25+

Opakowanie: plastikowy słoiczek zapakowany w kartonik. Dodatkowo jest zafoliowany a pod wieczkiem jest plomba. Zabezpieczenie super :) Plastik podczas używania nie pęka. Pojemność 50 ml.



Konsystencja: bardzo kremowa, lekka ale nie wodnista. Krem dosyć szybko się wchłania pozostawiając delikatny, nawilżający film na twarzy. Nie koliduje z podkładem. Zdarzyło mi się go nałożyć od razu po wklepaniu kremu i wyglądał świetnie. Wydajność bardzo dobra.
Zapach bardzo przyjemny, lekko słodki. Przypomina mi produkty dla niemowląt. Nie wiem czy czasem te kremy z serii Ziajka tez tak nie pachną :)


Działanie: Krem przede wszystkim genialnie nawilża. Moja cera jest mieszana z tłustą strefa T i suchymi policzkami i krem świetnie się sprawdza w obu przypadkach. Nie oczekiwałam od niego super matu, bo u mnie nic się nie sprawdza i już się przyzwyczaiłam. Krem matuje na kilka godzin. Ale nie jest to bardzo intensywny, plaski mat. Twarz mimo wszystko wygląda zdrowo i promiennie. Nie zauważyłam zapychania. Nie uczula, nie podrażnia. Nie mam uczucia ciężkości na twarzy szczególnie teraz - latem. Możliwe, że dla cery suchej będzie nieco za lekki, ale skora normalna do tłustej powinny być z niego zadowolone.
Kupię ponownie :) 

Ziaja Moisturizing mattyfying face cream 25+

The packaging: plastic jar packed in a foiled box. Under the lid we get extra protective foil. Great protection :) The plastic doesn't crack. Capacity 50 ml.
Consistency is very creamy, light, but not watery. It absorb pretty fast leaving a delicate moisturizing film on the skin. It does not interfere with foundation. It happened that I applied it right after the cream and it looked great. Very efficient.
Fragrance is so nice, slightly sweet. It reminds me baby products. And I am not sure if the Ziajka line doesn't smell like that too :)
Result: First of all this cream is a great moisturizer. I have combined skin type with dry cheeks and greasy T-zone and it handles both of those. I didn't expect a super mattyfying result, as on my face nothing stays matte for long and I got used to that already. This cream will stop the shine for a few hours. But it is not strong and flat mat. Face still looks healthy with a slight glow. I didn't notice any stuck pores. It doesn't irritate and doesn't leave that heavy feeling on the face especially now in the summer. It could be too light for dry skins, but for normal, to greasy types it should be good.
I will buy it again :)

Skład/Ingredients: 





18 komentarzy:

  1. u mnie dalej znajduje się na wishliście i chyba prędko go nie kupię, bo w kolejce czeka kilka kremów, ale dobrze otrzymać potwierdzenie, że nie zapycha i choć trochę matuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym miesiącu powinnam go skończyć i jak do tej pory nic mi na twarzy złego nie zrobił, to już nie zrobi :) Ciekawi mnie jeszcze jak czy spisałby się zima...

      Usuń
  2. Wszyscy go chwalą :) Muszę go w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten krem w planach od jakiegoś czasu, ale nie byłam pewna. Przekonałaś mnie, jednak kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie miałam, ale w planach mam jego zakup ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. brzmi ciekawie :) może też go wypróbuję, jak wszystkie inne kremy wykończę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o nim wiele dobrego i na pewno w końcu wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mnie kusi,ale nie wiem czy powinnam stosować tego typu produkt skoro jeszcze nie skończyłam nawet 20 roku życia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sadze aby Ci zaszkodził :)

      Usuń
  8. szkoda,ze dla sucharkow moze byc za lekki ale może wypróbuję???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam suchej skory, wiec ciężko mi powiedzieć jak bardzo potrzebuje nawilżenia. Ten krem świetnie nawilża, ale tez ja mam inna cerę. Przypuszczam wiec, ze może być dla Ciebie za lekki.
      Wypróbować można :) drogi nie jest. A zawsze możesz nałożyć więcej.

      Usuń
  9. Ja nie używam kremów na dzień, bo wystarczają mi wszystko-w-jednym-bb-kremy :P Ale może jak się zbliżę do przedziału 25+ to zacznę coś używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez kremu na dzień (i na noc) się nie obejdę. I wszelkie BB, CC i inne są chyba nie dla mnie. Wole osobno użyć podkładu.

      Usuń
  10. Lubię kosmetyki ZIaji, ale do tego kremiku muszę jeszcze dorosnąć ;) heh
    Używam kremu na dzień od Nivea

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada sie ciekawie moze sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też go mam, jestem bardzo zadowolona! :) Kończę moje pierwsze opakowanie, niedługo muszę sobie kupić nowe <3

    OdpowiedzUsuń