Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.07.2014

Trochę kreseczek i gotowe. Some little lines and we're done.

Jakiś czas temu na którymś z blogów (nie pamiętam gdzie) widziałam taki wzorek stempelkowy. Tak mi się spodobał ten wzorek, że zmalowałam go farbkami akrylowymi.

Some time ago I saw this stamping image on one of the blogs (I don't remember where). I liked the pattern so much that I did it with simple acrylic paints. 




W głównej roli występuje cudny lakier Colour Alike 516. Jako akcent na jeden paznokieć nałożyłam biały lakier Easy Paris 02. Tym samym białym lakierem i gąbeczka nałożyłam ciapki. Na sam środek biały tez za pomocą gąbeczki nałożyłam odrobinę srebrnego lakieru Colour Alike Sinner Lady, żeby nie było tak płasko. Potem już tylko cala masa malutkich kreseczek farbką, top coat i gotowe :)




In the leading role we have a gorgeous Colour Alike 516. As an accent i applied white polish on one nail Easy Paris 02. With the same white polish and a sponge I dabbed some blobs. In the middle of those white one I added some silver Colour Alike Sinner Lady, so that it doesn't look so flat. Then I just had to add lots of those mini lines, top coat and that was it :)




28 komentarzy:

  1. Kojarzy mi się z jednym z egzotycznych owoców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też! Smoczy owoc jak nic :)

      Usuń
    2. Hahaha... rzeczywiście :D

      Usuń
  2. Na białym tle fajnie wygląda :) szkoda, że nie zielone bo wtedy wyglądałoby jak kiwi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na zielonym tez zrobię... może fajnie wyglądać z takim jasnym, trawiastym kolorem :)

      Usuń
  3. Łał, niby proste ale niesamowicie efektowne... baaardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a dla mnie jak fajerwerki na Sylwestra :P świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe, a wydaje się proste. Świetny pomysł, tez widziałam gdzieś to stemplowanie, a wzorka takiego nie mam. Mogę zgapić?

    OdpowiedzUsuń
  6. takie proste, a takie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdobienie, rzeczywiście przypomina Dragon Fruita :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widać potrzeba trzech rzeczy żeby stworzyć cudo na paznokciach - pomysł, dobry lakier i kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łałłł!! Masz cierpliwość :) Ale efekt jest megaaa !

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, ale super pomysł na zdobienie! chyba niedługo zgapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, paznokcie wyglądają zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawy efekt, zwłaszcza na białym serdecznym :) dla mnie też jak fajerwerki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurde, kto by pomyślał. Świetnie to wygląda!!! Kiedyś muszę odgapić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. genialnie wyszło! masz głowe do takich cudeniek

    OdpowiedzUsuń
  16. no jak zwykle niesamowite :) !

    OdpowiedzUsuń
  17. O raju! Wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne ;) niby proste, ale efektowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wzór, proste i efektowne ;)

    OdpowiedzUsuń