Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.07.2014

To jedno z tych zdobien... It one of those manicures....

...które miały się tu nie pokazać. Nie pamiętam już nawet jak długo zdjęcia czekali aż zdecyduję się je albo usunąć, albo opublikować. Początkowo chciałam do naklejek dodać ciemny lakier, ale ten Kiko do mnie wolał... 
Powinnam pozostać przy zieleni.

...that I wasn't supposed to show. I don't even remember how long the photos were waiting until I decide whether I publish or delete. At first I wanted to used some dark polish, but this Kiko was smiling to me... 
I should have stayed with the dark green.




Wykorzystałam tu resztki naklejek wodnych, które już pokazywałam TU. Teraz już mi nie zostało nic :p
Powycinałam trójkąty i ponaklejałam je na biały lakier, a boki zamalowałam lakierem Kiko 282 Coral Pink. No i własnie ten koralowy kolor mitu jakoś nie pasuje. A że jest śliczny to postanowiłam pokazać co mi z tego kombinatorstwa wyszło. O samym lakierze jeszcze kiedyś napisze :)




I used some leftovers of the water decals I was showing You HERE. Now it is all gone :p 
I cut some triangles and applied then on white polish base and then coloured the sides with Kiko 282 Coral Pink. And I think this coral colour doesn't fit here too well. But since it is a very pretty colour I wanted to show You what came up. I will write about the polish itself some other time :)




Co o tym myślicie?
What do you think of it?

Naklejki dostępne są w sklepie KKCenterHk po TYM linkiem.
Pamiętajcie tez o 10% kodzie zniżkowym: polish-my-nail 

You can purchase those in KKCenterHk online show under THIS link.

Remember about the 10% discount code: polish-my-nail 


***



Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez KKcenterhk

This product was provided by KKcenterhk for a review.

13 komentarzy:

  1. Faktycznie lepiej wyglądałoby z ciemną zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyszło :) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a wedlug mnie super wygląda z tym kiko, nie ma co załowac, efekt sliczny :* moze dlatego ze moje serce bardziej bije w kierunku takich odcieni anizeli zieleni :) wiec dobrze ze nie pomalowalas ciemną zielenia ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem ten co jest wygląda bardzo ładnie - ożywia mani i dodaje mu dziewczęcego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet ładnie wygląda z tym koralem, choć może faktycznie lepiej byłoby z ciemną zielenią ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z zielonym było by lepiej ale nie jest źle :)
    Jest bardziej uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm, jak dla mnie świetnie się komponuje kolor lakieru z naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie niestety przekombinowane ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się nawet podoba! :D Jest ciekawie, a ja lubię jak się dużo dzieje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdobienie bardzo ładne, zupełnie nie rozumiem co od niego chcesz :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie przesadzasz. Mani jest ciekawe i dla mnie kolorystycznie wszystko gra :)

    OdpowiedzUsuń