Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.07.2014

Roses Are Red...

Nie było innej możliwości. Musiały być różyczki :) Nazwa czerwonego lakieru Avonu mnie do nich zmusiła. Sięgnęłam zatem po moje ulubione płytki Bundle Monster i wzięłam się do roboty.

There was no other option. I just had to make roses :) The name of this red Avon nail polish made me do it. So I grabbed my favourite Bundle Monster stamping plates and started to stamp.



Żeby nie było nudno zmieniłam jeden paznokieć. Przy okazji mogłam zobaczyć czy lakier Avon Roses are Red nadaje się do stempli. Jak dla mnie wygląda świetnie. 
Pozostałe paznokcie pozostawiłam czerwone a różyczki odbiłam piękną holograficzną czernią Colour Alike Black Saint



To make sure it is not too boring I changed one nails. That way I could also try the Avon Roses Are Red for stamps. To me it looks just great. The rest of the nails I kept all red and for the roses I used gorgeous holographic black from Colour Alike Black Saint


A tak wygląda w pełnym słońcu.
And that's how it looks like in a full sun.



Wzorek pochodzi z płytki BM - 323
The image comes from BM - 323 stamping plate.


24 komentarze:

  1. Pięknie Ci wyszło! ale to akutat u Ciebie to norma ;) Te czarne róże na czerwonym tle (nazwa idealna ;)) są mega.. sexy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) Szczególnie podobają mi się czerwone różyczki na białym tle. Stempelki idealne... Kiedy ja takie zrobię... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Uwielbiam te kolory i na dodatek róże :-) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi właśnie najbardziej podoba się ten jeden wyróżniający się paznokieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Że Black Saint ładnie odbija stemple, to wiedziałam. Ale ten Avon, och i ach, kolor piękny i jeszcze stempluje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne różyczki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się mimo wszystko serdeczny ♥ Dobrze wiedzieć, że ten Avon tak dobrze odbija :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejusiu jakie piękności *.* Ja nie mam pomysłów na robienie paznokci ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. I znowu na jasnym bardziej mi się podobaja ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. roses are black hehe :D pięknie się prezentują :)
    a ja ostatnio testowałam do stempli lakier Fabulous - też się nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny ten wzór :) ale wydaje mi się, że ta czerń trochę gubi efekt, bo róża jest gęsta...

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne mani, żebym chociaż raz w życiu miała takie cuda na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  14. ta czerwona róża na bieli bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Róże na paznokciach wyglądają pięknie! :) Najbardziej mi się podobają kolory na serdecznym palcu - ta czerwień naprawdę świetnie stempluje! Zastanawiałam się nad jej zakupem, teraz już wiem że go zamawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Do stempli rewelacyjnie nadaje się ten Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyszły tak genialnie, że myślałam, że to są naklejki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. w słońcu to jest wymiatacz!

    OdpowiedzUsuń
  19. przepieknie, efekt troche retro troche elegancki. super

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie, czarne holo CA dobrze sprawdza się przy stemplach, też go wypróbowałam w tej roli.

    OdpowiedzUsuń