Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.07.2014

Niezapominajki. Forget-me-not.

Ostatnio te naklejki stały się bardzo popularne i co rusz je u kogoś na blogu widzę. Moja kolej :)
Idealnie do nich pasuje ostatnio pokazywany błękitny lakier. Całość nosiłam 4 dni, co nie często się zdarza. 

Lately those decals are very popular and I keep seeing them on blogs. My turn :)
The blue polish I wasn shoing You lat time fits perfectly here. I wore this manicure for 4 days, and that doesnt happen often.


Dzisiaj będzie szybko. O lakierze Cliché Travesseiro możecie poczytać TU
Naklejki pochodzą ze sklepu Born Pretty Store. Są w jednym kawałku, wiec trzeba je sobie porozcinać. Chciałam użyć samych niebieskich kwiatków, ale na prawą rękę mi nie starczyło (tam mam różowe) :p 
Na dwa paznokcie nakleiłam czarne cyrkonie też z BPS i o dziwo żadna mi przez te 4 dni nie odpadła :) aż szkoda było zmywać.



Today I am gonna be quick. You can read about this Cliché Travesseiro polish HERE.
The decals come from Born Pretty Store and You get them in one piece. You have to cut them Yourself before You use them. I wanted to have just the blue flowers but there was not enough of them for my right hand (there I have pink onees) :p
On tow nails I applied black zircons also from BPS store. I was surprised that not a single one fell off and it was a bit pity to remove them.


Naklejki do nabycia są TU, a cyrkonie TU.
Pamiętajcie o 10% kodzie zniżkowym: BAVQ10

The decals You can buy HERE and zircons HERE.
And remember aabout the 10% off discout code: BAVQ10



***

BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.

19 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem wytrzymałości cyrkonii (a raczej Twojej z nimi na paznokciach) ;)
    całość bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo mi nie przeszkadzały bardzo :) Zazwyczaj zdrapuje wszelkie odstające rzeczy :p

      Usuń
  3. Kocham kwiaty, ćwieki i błękity - dla mnie perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie współgrają z tym lakierem, sama musze odkopać moje naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na te naklejki, frenchowe z takim wzorem też sobie wzięłam :D bosko u Ciebie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No rzeczywiście, jakbyśmy się umówiły;) Świetnie wyglądają z tymi cyrkoniami, ale mnie by pewnie wkurzały:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny wzór ja sobie zamówiłam coś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda na paznokciu jak małe dzieło sztuki i już prawie myślałam, że sama malowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te naklejki, ja teraz czekam na swoje :)

    OdpowiedzUsuń