Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.07.2014

Nie tylko na Walentynki. Not only for Valentine's Day.

Posty z serduszkowymi paznokciami pojawiają się w ogromnych ilościach w okolicy Walentynek. Całkowicie to rozumiem. Ale dlaczego tak mało ich w ciału roku? Serduszka to bardzo fajny motyw... tak samo jak kwiatki, motylki, kropeczki, a te malujemy na paznokciach cały rok.
Dlatego dzisiaj ja się troszkę buntuję i pokazuję serduszka :)

All kinds of heart nail posts flood us around Valentine's Day. Of course I get it. But why there is so little of them during the year. Hearts is a very cool motive to use.... just as flowers, butterflies or dots that normally we paint all year round.
So today I will go against it and will show You hearts :) 



Baza jest tu lakier Avon Gel Finish Red Velvet. Na drugi dzień postanowiłam go ozdobić. Wyjęłam zatem stempelki i biały lakier Easy Paris 02 (nie mogę wyjść z podziwu jak nim się świetnie stempluje) i wzięłam się do roboty. Serduszka pochodzą z płytki Bundle Monster BM-317. Dodałam je na biało na dwóch paznokciach. Na małym paznokciu zrobiłam dokładnie odwrotnie. Baza jest biały lakier a stempelki wykonałam za pomocna lakieru Avonu (tez nadaje się do stempli, szkoda że na prawej ręce lepiej mi się odbił niż na tej fotografowanej). 

The base colour is Avon Gel Finish Red Velvet. On the second day I decided to add something to it. So I took out my stamps and white Easy Paris 02 (I am still amazed how gorgeous it stamps) and got started. The hearts come from Bundle Monster stamping plate BM-317. I added white one on two nails and on the pinky I did the other way round. The base is my white and for the stamp I used the Avon polish (it stamps pretty nice too, pity the image transferred better on my write hand than on the left one that I take photos of).



Dwa paznokcie pozostawiłam bez wzorków. Na nie dodałam duże ćwieki w kształcie serduszek ze sklepu  KKcenterHk. Ćwieki są białe i dosyć spore i trzeba je przed przyklejeniem nieco wygiąć, aby pasowały do paznokci. Inaczej będą odstawać i szybko odpadną. Po przyklejeniu na odrobinę top coatu i nałożeniu topu trzymają się świetnie jak zwykle male ćwieki. Jeden zgubiłam dopiero trzeciego dnia podczas mycia włosów.

Two of my nails I left empty. There I added large studs in heart shape from  KKcenterHk online shop. They are white and quite large, so before You apply them on the nail You have to bed then to fir the curve on the nails. Otherwise they will stick out and You will lose the fast. After sticking them on a bit of top coat and applying top they hold as any other small studs. I lost one one the third day while washing my hair. 



Ćwieki dostępne są w sklepie KKCenterHk po TYM linkiem.

You can purchase those in KKCenterHk online show under THIS link.


Pamiętajcie tez o 10% kodzie zniżkowym: polish-my-nail 
Remember about the 10% discount code: polish-my-nail 




A tu zobaczcie co z nimi zrobiłam. Tez je ostempelkowalam malutkimi serduszkami :D

And hhave a lok here what I did. I stamped them too with tiny hearts :D


***

***


Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez KKcenterhk

This product was provided by KKcenterhk for a review.



31 komentarzy:

  1. o jejciu, jak pięknie wyglądają te ćwieki ze stempelkami

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja myślę, że oznak miłości nigdy dosyć :D Śliczne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tym białym serducha bardziej mi się widzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie niesamowicie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie! :) genialnie wymyśliłaś z tymi stempelkami na serduszkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. osz ty teraz ja muszę coś z serduszkami namalowac bo przez ciebie chętka mnie wzieła :) jak zawsze cudownie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle ślicznie całosć Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne mani! a wystemplowane ćwieki takie urocze ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu, jakie fajne rzeczy mają w tym sklepie, same cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. heh, tak się składa, że mam teraz właśnie serducha na paznokciach :) bardzo mi się podobają te stempelki

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ślicznie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie to wygląda :) Szkoda, że na allegro nie mam takiego dużego wyboru ozdób :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny pomysł ze stemplowaniem ćwieków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A jak się ostempluje ćwieki to pod wpływem topu to to nie zejdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie nie powinno. Tak jak stemple na paznokciu.
      Nie próbowałam tym razem. Ostemplowałam je z ciekawości :)

      Usuń
  15. Świetny pomysł z podgięciem ćwieków i jeszcze świetniejszy z ich ostemplowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ekstra! a te serduszka w serduszka urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. urocze :D musze sie bardziej przekonac do serduszek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. te ostemplowane serduszka są mega urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaaaaaakie urocze. Super to mani wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdobienie! Te ćwieki na które dałaś stempelki... super! I masz rację, jest za mało serduszkowych zdobień w ciągu roku ;)

    OdpowiedzUsuń