Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.07.2014

Manhattan "Glowing Goddess" (zapowiedź/preview)

Letnia kolekcja Manhattan "Glowing Goddess" dostępna jest od czerwca 2014. Coś dla miłośniczek ciepłych, błyszczących kolorów :) 
Kolekcja limitowana.

Summer collection from Manhattan "Glowing Goddess" is available from June 2014. It is something for warm, sparkling colours lovers :)
Limited edition.


Shimmering Powder – €4.99*

01 Moroccan Sun
02 Pink Paradise

Eyemazing Eyeshadow Cream – €3.99*

01 Light Luxury
02 Bronzeluxe
03 Khaki Paradise

Double-Ended Eyeliner – €2.99*

01 Sunset Sparkle
02 Bronze Beauty

Nail Polish – €4.09*

01 Golden Glaze
02 Liquid Copper
03 40 Degrees

*cena sugerowana/suggested retial pice

13 komentarzy:

  1. Podoba mi się brązowy pasiak :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni z lakierów do paznokci - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie chyba juz dostępna w drogerii, o ile sie nie mylę :D Musze temu srodkowemu lakierowi z bliska sie przyjrzec :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zachwyciła mnie ta kolekcja, niezbyt w moim stylu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadł mi w oko lakier 40 degrees :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mają świetne lakiery i w sumie nie takie mocno drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się chyba tylko kredki. A właściwie z każdej kredki podoba mi się brązowa połowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawią mnie cienie w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadła mi w oko tylko kredka Sunset Sparkle :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudry/rozświetlacze wyglądają bosko! Ogólnie kolekcja prezentuje się przyjemnie dla oka, sama jednak nie sięgam po kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń