Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.07.2014

Letnie kropy. Summer dots.

Bardzo długo nie było u mnie kropeczek. A to taki uroczy wzorek i prosty do wykonania. 

I didn't show any dots in a long time. And it is such a cute and easy to make pattern.



Chciałam coś lekkiego i bardzo wiosennego. Baza jest tu Avon On the go Pink. Kropeczki wykonałam trzema holograficznymi lakierami:
- srebrny: Colour Alike Sinner Lady
- różowy: Born Pretty Store nr2
- fiolet: Oriflame Festive Purple
Wszystkie trzy lakiery spisały się świetnie i kropek nie musiałam poprawiać. Całość utrwaliłam top coatem - w tej roli Sally Hansen Maximum Growth plus. 



I wanted something light and springy. The base is a polish polish from Avon On the go Pink. For the dots I used three holographic polishes:
- silver: Colour Alike Sinner Lady
- pink: Born Pretty Store nr2
- purple: Oriflame Festive Purple
All 3 polishes came up really nice and I didn't have to apply the dots second time. Everything sealed with top coat - Sally Hansen Maximum Growth plus.



Lubicie kropeczki?

Do You like dots?

31 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kropeczki :) Wyszło pięknie, śliczne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, kocham kropeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wygladają takie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za różem nie przepadam, ale tutaj wszystko jest takie spójne, że oczu nie mogę oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste, ale niezwykle urocze zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurde, ale się zgrałyśmy. U mnie też spadające kropki. Tylko twoje mi się duuuuużo bardziej podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spadające kropki :p Fajna nazwa :)
      Lece zobaczyć twoje :p

      Usuń
  8. przepięknie zgrywają sie barwy lakierów. Całość bardzo udana

    OdpowiedzUsuń
  9. super! uwielbiam takie zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne są te kropeczki :D mi takie nie wychodzą, nawet z użyciem sondy ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak kropeczki uwielbiam! :D Fajnie dopasowałaś kolory, zdobienie wyszło lekkie i bardzo dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowite! boskie kolory :) jedno z bardziej uroczych kropkowych mani jakie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty... się zarumienię zaraz..

      Usuń
  13. wyrastasz mi na mistrza kopek, bosko i jakie równiutkie te kropsy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała częściej kropkować skoro tak się podobają :)
      Dziękuję!

      Usuń
  14. Ojej! jak pięknie, dziewczęco, delikatnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kropki to jedna z fajniejszych metod zdobienia! i kropka! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczne ja lubie kropeczki ale musze jeszcze nad moimi pocwiczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodki ten manicure. Bardzo przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń