Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.07.2014

Le Petit Marseillais - odżywka do włosów długich. Long hair conditioner.

Moje włosy bez odżywki (i serum) są nie do rozczesania. Znalazłam już swoje dwa ideały [klik] i [klik] i jak na razie nic nie jest w stanie ich pobić. Mimo to wszelkie produkty do włosów długich prędzej, czy później trafiają w moje łapska. Ostatnio głośno się zrobiło o produktach Le Petit Marseillais. Ciekawość zwyciężyła i ta odżywka przywędrowała ze mną do domu :)

My hair are impossible to comb without a conditioner (and a serum). I already found the perfect one [click] and [click] and so far nothing can beat them. Though all kinds of products for long hair end up in my hands. Lately there is a lot of talking about Le Petit Marseillais cosmetics. The curiosity won and I brought this one here home with me :)




Le Petit Marseillais odżywka do włosów długich z ekstraktem z lnu i mleczkiem ze słodkich migdałów.

Opakowanie: lekko perłowa tubka o pojemności 200 ml. Plastik jest miękki, otwieranie wygodne. Bedzie ja tez łatwo rozciąć aby zużyć do ostatniej kropli.
Konsystencja: odżywka jest gęsta, kremowa, nie spływa z włosów, dobrze się rozprowadza i nie znika na nich. Nie ma potrzeby nakładania dużej ilości, jest wiec dosyć wydajna. Dobrze się spłukuje.



Zapach migdałowy. Bardzo migdałowy... pachnie jak te skoncentrowane olejki migdałowe do ciast :) 
Działanie: z jednej strony ja polubiłam, bo nie obciąża włosów, nie powoduje ich szybszego przetłuszczania. Lekko je nabłyszcza i odżywia. Są miękkie i puszyste. Ale po odżywce do włosów długich spodziewałam się większego wygładzania. Tego mi tu brakuje niestety.
Nie kupię ponownie, ale chętnie spróbuję jeszcze inna :)



Le Petit Marseillais Conditioner with Lin & Sweet Almond Milk for Long Hair

The packaging: slightly pearl tube with 2 ml capacity. The plastic is soft, good opening. And it will be easy to cut open to use it to the last drop.
Consistency: it is a very thick, creamy conditioner. Doesn't drip, applies nicely and doesn't disappear on the hair. There is no need to apply lots of it which makes it pretty efficient. Rinses well.
Fragrance: almonds. Lots of almonds... it smells like those intensive almond aromas for cakes :)
Result: in one hand I did like it because it doesn't make the hair heavy or greasy. It gives a delicate shine and nice nourishment. But since it is for long hair I was expecting my hair to be smoother. And that is what's missing here.
I will not buy it again, but I will try another one :)



Skład/Ingredients:



10 komentarzy:

  1. nie wiedziałam,że ta firma wypuściła na rynek coś innego niż żele pod prysznic,ot to moje małe zdziwienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz zeli i balsamów do ciała są jeszcze szampony, odzywki, maski do włosów, mydła w płynie, peelingi do ciała, balsamy do ust.... Sporo tego :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Na Polskiej stronie LPM ich nie widziałam... pewnie jeszcze nie dotarły :)

      Usuń
  3. Odżywka nie dla moich włosów , ale zapowiada się fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać kiedy marka rozszerzy swój asortyment w PL

    OdpowiedzUsuń
  5. migdałowy zapach <3 może się na nią skuszę jak dotrą do PL :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że mają żele ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę szampony :P zakręcona dziś jestem ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywka o migdałowym zapachu? Przyznam, że kusi mnie ten zapach.

    OdpowiedzUsuń