Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.07.2014

Kwieciście i fioletowo. Purple and floral.

Nie znudziły Wam się jeszcze naklejki wodne? Dosyć często pojawiają się u mnie te całopaznokciowe i to w dodatku w podobnych do siebie kombinacjach. Nic na to nie poradzę, że jestem nimi zauroczona i najchętniej dodawałabym je do każdego lakieru. Szkoda tylko, że arkusze są takie male...

Are not bored of water decals yet? Those full nails one seem to appear pretty often on my blog and in pretty similar combinations. I just cannot help it. I love them and I could add the to every single polish. Pity the sheets are so small though...


Tym razem te kwiatki i lakier Avon Gel Finish Purplicious to idealna para :) Lakier na kciuku i małym palcu ozdobiłam maleńkimi zielonymi ćwiekami, 
alby ożywić paznokcie. Tym bardziej że większość zielonych elementów z naklejek nie zmieściła się na paznokciach. 

This time those flowers and Avon Gel Finish Purplicious polish make a perfect couple :)  On my pinky and thumb I added some little green studs to the polish to cheer it up a bit. Especially that most of the green elements of the decals didn't fit on the nails.




Naklejki wodne, które przyszły do mnie ze sklepu KKCenterHk w jednym kawałku. Powycinałam zatem kawałeczki pasujące do paznokci, pomalowałam trzy środkowe paznokcie na biało lakierem Easy Paris 02, a gdy wysechł nałożyłam naklejki. Wygładziłam, wysuszyłam i pokryłam top coatem. Pamiętajcie, aby nie używać szybkoschnących topów, bo mogą sprawić, ze naklejka popęka i wygląda paskudnie.

Those water decals arrived from KKCeneterHk online shop. They come in one piece so first I had to cut it out to fit my nails. I applied white Easy Paris 02 nail polish on my three middle fingers and when it dried I applied the decals. Pressed them gently, dried and sealed with top coat. Remember not to use fast drying top, cause the decal might start to crack and look really ugly. 


Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych naklejek. Podoba mi się wzór i kolory. Jedyne co bym zmieniła, to ich wielkość. Cały arkusz wystarczył mi na 6 paznokci. Pewnie gdybym była bardziej oszczędna, to na małego paznokcia by wystarczyło, ale wtedy nie miałabym tych ładnych kwiatów tak widocznych. Nie ma szans abym mogła je mieć na wszystkich 10 paznokciach. Nie moich. Może na mniejsze by wystarczyły.

Generally I am very happy with those. I like the pattern and colours. The only thing I would change is the size. The whole sheet last me just for 6 nails. Maybe if I tried hard I'd manage to have it also on my smallest nails too, but then the big flowers wouldn't be so visible. No way to have them on all 10 nails. Not mine. Maybe for smaller nails it's enough.



Naklejki są do kupienia TU. Pamiętacie o kodzie zniżkowym 10% polish-my-nail.

You ca purchase those HERE. And remember about 10% discount code polish-my-nail.


***



Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez KKcenterhk
This product was provided by KKcenterhk for a review.



33 komentarze:

  1. Naklejki to świetny pomysł, dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędne są te naklejki! Wcale mi nie przeszkadza, że często się u Ciebie pojawiają. Są piękne i już :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to niesamowicie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne naklejki i świetne mani, ja też mam duże pazurki, a jak jeszcze są zapuszczone to prawie żadne naklejki i stemple się na nich nie mieszczą

    OdpowiedzUsuń
  5. jak u mało kogo mi się te całopaznokciowe naklejki u Ciebie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają świetnie ;) Wszystko do siebie idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne! fakt, małe, ale moje neonowe z BPS były sporo mniejsze haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są, szkoda, że arkusz taki mały...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te naklejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, jakie one są cudowne.. Mam letnią bluzkę z podobną aplikacją. Przypadek, czy podpowiedź, że powinnam się skusić? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. AAAAAAle cudne pazurki :) nie wiem czy najpierw zachwycać się naklejkami czy lakierem :) Boskie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooooo jest jak zwykle... REWELACYJNIE!!! Nigdy mi się chyba nie znudzą u Ciebie takie mani!

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja nigdy nie używałam całopaznokciowych ;p ale bardzo ładnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cuda :) mi się nigdy nie chcę nic a nic kombinować, jeden kolor na paznokciach i heja! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne :D . Uwielbiem robic sobie paznokcie. Ciekawy efekt daja stepelki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ohoo, jestem zachwycona, nie pomyslałabym nigdy, żeby cwieki przykleic z brzegu :) cudnie ;) muszę tez tego wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. You combined the decals so well with that beautiful striking polish! Fantastic manicure!

    OdpowiedzUsuń
  19. naklejki wodne już chyba nigdy mi sie nie znudzą :) kocham <3 uwielbiam !!!

    OdpowiedzUsuń