Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.07.2014

Kiko - 488 Pearly Golden Camellia

Już chyba o tym wspominałam, że Kiko lubić dodawać słowo "perłowy" do lakierów z rożnymi drobinkami. Tu perły nie ma, za to są śliczne złote flejksy. To jeden z nowych odcieni, które pojawiły się w ofercie na początku roku [klik].

I think I already mentioned that Kiko like to add "pearly" into polishes names that have some kind of particles in it. No pearl here. Instead of that we get lovely gold flakes. It is one of the new shades that were launched in the beginning of the year [click].


Konsystencja lakieru raczej gęsta, ale nie gumowata. Potrzebuje dwóch warstw, nie smuży, w miarę szybko schnie. Lubie lakiery Kiko i choć różnią się od siebie gęstością, to nie mam z nimi specjalnie problemów.
Pędzelek płaski, nie za duży. Powiedzcie mi tylko jaki to kolor? Koral, czy róż? :p Czasami wygląda bardziej różowo, a czasami jest niemal pomarańczowy.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 



Consistency is rather thick but not gooey. It needs two coats for full opacity, doesn't smudge and dries OK. I noticed that Kiko polishes can vary and some are thicker, some more runny, but I don't have big problems with them. I like them. 
he brush is flat, not too big. Just tell me what colour is this? Pink or coral? :p Sometimes it looks so pink and other times almost orange.
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 




17 komentarzy:

  1. Bardzo ładny odcień, jedynie te drobinki mnie nie przekonują :p Jestem antydrobinkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super letni kolorek ;) świetny kształt paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. po zdjęciach koral bym powiedziała :) śliczny koral!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny jak dla mnie to koral :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie to koral i do tego piękny koral :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny! koral, tak tak ;) i jakie drobinki wspaniałe ;) Cudny. Nie mam żadnego kiko ale juz je lubie ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszystkie Kiko, które mam i tego też bym uwielbiała! Cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny efekt, kolor bardzo mi się podoba. Obevcnie podobny mam na moich pazurach ^^ Tworzę spis polskich blogów, chcesz aby Twój blog się tam znalazł? Wpadnij do mnie, tam wszystko jest wyjaśnione :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ten shimmer wygląda cudownie w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń