Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.07.2014

Essence "New In Town" (zapowiedź/preview)

Kolekcja "New In Town" pojawi się w szafach Essence w sierpniu 2014 jako edycja limitowana i jak zawsze z czasem trafi do stałej sprzedaży wraz z innymi produktami.
Dostępność: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Bułgaria, Chorwacja, Bośnia, Macedonia, Czarnogóra, Hiszpania, Grecja, Turcja, Francja, Polska, Kazachstan, Izrael, Algieria, Indonezja, Bangladesz, Indie, Japonia, Paragwaj, Panama, Meksyk, Urugwaj i Kolumbia.

The "New In Town" collection will be launched in August 2014 as a limited edition and as always will join the permanent collection all together with other new products.
AvailabilityGermany, Austria, Switzerland, Hungary, the Czech Republic, Slovakia, Slovenia, Bulgaria, Croatia, Bosnia, Macedonia, Montenegro, Spain, Greece, Turkey, France, Poland, Kazakhstan, Israel, Algeria, Indonesia, Bangladesh, India, Japan, Paraguay, Panama, Mexico, Uruguay, and Colombia.


3D Eyeshadow – €2.79*

02 Irresistible lavender dream
03 Irresistible choco cupcake
06 Irresistible brazilian sun
07 Irresistible fullmoon flash

Gel Eye Pencil Waterproof – €2.29*

01 Black blaze
03 Urban jungle

Lash Base Mascara – €2.49*


Lash Princess Volume Mascara – €3.29*


LongLasting Lipstick  – €2.29*

14 Adorable matt!
15 Oh so matt!

Soo Glow! Cream to Powder Highlighter  – €2.79*

10 Look on the bright side
20 Bright up your life

Effect Nail Polish – €1.99*

06 Party in a bottle
18 That’s my pop cake!

Nail Art Sparkle Sand Top Coat – €1.99*

24 I feel gritty!

Najbardziej mnie zaciekawił ten ostatni top coat, który to ma niby każdy lakier zmienić na piaskowy :p 
No i ostatni cień 07 mi się podoba. 

I am so curious about that last top coat that is supposed to change every polish into sand one :p And I like the last 07 eye shadows.


*cena sugerowana/suggested retail price


23 komentarze:

  1. Ooo, z topem to jednak zaszaleli:)
    Ciekawe czy jednak będzie sprawdzał się tak, jak obiecuje producent nie "psując" przy tym koloru lakieru, który będzie mial zamienić w piasek.. ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Top coatu jestem ciekawa, ale szczerze wątpię żeby dawał jakiś fajny efekt. Za to chętnie sięgnęłabym po brązowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Top coat zwrócił moją uwagę :-) Co prawda nie lubię piasków ale efekt końcowy może być całkiem całkiem, jeśli jest w nim np. jakiś brokat :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten top coat to spełnienie moich marzeń ! ♥ Zobaczymy jaki będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakiery ♥ zdecydowanie będę musiała je wypróbować !
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nail Art Sparkle Sand Top Coat ciekawi mnie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. widze pare ciekawych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zaciekawiła mnie ta księżniczkowa mascara :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w ostatni toper zaopatrzę się na pewno! nad pomadkami też pomyślę! bardziej podoba mi się ta limitka niż catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten top piaskowy!! Chcę! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. I mnie również zaciekawił piaskowy top. Na pewno go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mnie ciekawi ten top coat, interesujące czy naprawdę zamieni dowolny lakier w piaskowy ;D Ciekawe są też te kredki żelowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. no faktycznie, ostatnia pozycja to dopiero ciekawostka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już jestem ciekawa, szczególnie tego toppera! eyeliner tez na pewno bedzie godny uwagi, bo ich linery są bardzo trwale.

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo piaskowy top, muszę go mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie ciekawią maskary :) Szczególnie ta Princess. I żelowa kredka do oczu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem ciekawa tego topa ;) Bardzo mi się podoba opakowanie maskary :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery i ta pierwsza szminka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo rozświetlacze i matowa szminka w czerwieni wyglądają cudnie!!

    OdpowiedzUsuń