Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.07.2014

Duet idealny. A perfect duo.

Dwa lakiery, które po prostu musiały wylądować razem na paznokciach. Nie mogłam się tylko zdecydować, które stempelki wybrać. Po kilku próbach  zdecydowałam się na delikatny, kwiecisty wzorek. Jak dla mnie wyszło idealnie :)

Two nail polishes that just had to end up together on the nails. I just couldn't decide which stamps to choose. After testing a few of them I chose this delicate, floral pattern. And I think it came out perfectly :)




Czerń to Easy Paris 01 [klik], a piękny holoś to Colour Alike Sinner Lady [klik]. Kwiatki pochodzą z płytki Bundle Moster BM-306. Całość pokryta top coatem. Czyli bardzo prosto i szybko. 
Zobaczcie jak pięknie mieni się w słońcu ten delikatny wzór.




The black polish is Easy Paris 01 [click] and the silver holo is Colour Alike Sinner Lady [click]. The flowers come from Bundle Monster stamping plate BM-306. Everything sealed with a top coat and that's basically it.
Have a look how lovely this pattern looks in the sun.



I w świetne naturalnym.
And in a natural light.








25 komentarzy:

  1. Mimo że czarny kolor mi nie pasi to ten z chęcia bym widziała go u siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Dosłownie zaniemówiłam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to wygląda, muszę się w końcu zaopatrzyć w paletki BM :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie połączenie jest idealne! Tym bardziej na aktualną, słoneczną pogodę. :D A wzór śliczny - mam tą płytkę, ale zupełnie go nie skojarzyłam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, super to wyglada! Musze cos podobnego zrobić u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten holo się tak świetnie odbija??? Wow, muszę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak... genialny jest :D

      Usuń
    2. Niesamowite. Jestem ciekawa czy ten czarny braciszek też się tak fajnie stempluje. Na wszelki wypadek zamówię oba:D

      Usuń
  7. super kolorki :d
    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie to piękne...cieszy oko. Wszystko ładnie ze sobą współgra...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie, cudowny ten roślinny wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o mamo, jakie cudowne <3
    holosie tak bardzo nadają się do stempli <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Duet idealny! *.*
    Cudowny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam holosie z CA - wspaniale spisują się przy stemplach :) Przepiękne zdobienie - zauroczona jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za czarnym na paznokciach , ale twoje wyglądają fantastycznie ;) Cudne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie duet idealny :))

    OdpowiedzUsuń
  15. jej, cos pieknego! wygladaja oblednie, na zywo pewnie jeszcze lepiej ;p super

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieziemsko to wygląda, muszę kiedyś spróbować takiego połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wzorek mam, lakier miałam i tak dokupić to spapuguję ;)

    OdpowiedzUsuń