Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.07.2014

Colour Alike - 515

Miał być to śliczny żółty holoś, a jest taki jakiś dziwny, przybrudzony z zielonkawymi tonami. Przyznam, że na kolorze trochę się zawiodłam. A z tego co czytałam, to nie ja jedna. 

It was supposed to be a pretty yellow holo polish and it is kinda weird, dirty with some green tones. I admit that I am a bit disappointed with the colour. And what I read I am not alone.



Co do jakości to nie mam się czego przyczepić. Colour Alike są świetne. Przyjemnie się go nakłada, potrzebuje dwóch warstw do pełnego krycia. Schnie szybko, jest gładziutki i błyszczący. No i po wyschnięciu pachnie owocowo :D
Nadal marzy mi się większy pędzelek, bo te lakiery maja je wąskie i nie za długie. Ale jest ok.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)  




I have nothing to pick on if it comes to quality. Colour Alike are really great. It applies nicely and gives a full coverage after two cast. Dries fast and has a smooth and shiny surface. And after it's dry it smells like fruits :D
I still wish they had bigger brushes instead of those thin and short ones. But it's ok.
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)  

W słońcu/in the sunlight:




A to ze strony Colorowo:
And the photo from Colorowo site:


24 komentarze:

  1. Ciesze się, że go nie kupiłam - lubię żółte lakiery, ale złotych nie. ;) Ale jak to holo od CA - i tak prezentuje się super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że właśnie dzięki tym zielonkawym tonom ten kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest on brzydki. Ale zamawiałam go z nadzieja na taki kolor jak na zdjęciu (albo bardzo blisko).

      Usuń
  3. Też miałam nadzieję, że w końcu będę mogła kupić żółte holo, ale niestety, ten jest w kolorze musztardy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy odcien , zloty ale na zdjęciach wyglada lekko limonkowo (chociaz to moze tylko moj monitor :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie. On taki własnie jest :)

      Usuń
  5. ja liczyłam że będzie żółty a tu lipa ale generalnie może byc hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie nie w moim stylu ale na sylwestra dobry ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, różnica nieziemska, też nie byłabym zadowolona, ale kolorek całkiem niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Totalnie do mnie nie przemawia. Może to związane z rozczarowaniem, jak bardzo wygląd rzeczywisty odbiega od zdjęcia w sklepie. Cieszę się, że nie uległam mu od razu kiedy się pojawił, bo w planach miałam zakup.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo wszystko i tak mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No zdjęcie promocyjne to jakieś nieporozumienie. Ale to złotko jest świetne, kiedyś chyba kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny kolorek,ale na kogoś pazurkach,ja osobiście nie gustuje w tego typach odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze sprawuje się w stemplowaniu i w słońcu te steple dostają holo kopa! Wygląda wtedy obłędnie, robiłam znajomej na czerwieni. Jak mi się nie podobał solo, tak teraz go nie oddam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) Na ciemnej zieleni pewnie tez ładnie będzie wyglądał..... :p

      Usuń
  13. Lubię holosie, ale ten nie bardzo mi przypadł do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie kolor trochę dziwny ale ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no nie skradł mojego serca, chyba oczekiwania były zbyt wysokie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo takiego zlotka jeszcze nie widzialam, ciekawy jest ;) w sumie podoba mi sie ale niue solo tylko do zdobien

    OdpowiedzUsuń