Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.07.2014

Cliché - Travesseiro

Długo szukałam idealnego jasnego błękitnego lakieru. Nareszcie go znalazłam i pomimo iż ma kilka wad, to go lubię, bo kolor jest taki jaki mi się wymarzył.

I was looking for a long time my perfect light blue polish. I finally found it and even though it has some flaws I like it. It is just the shade I wanted. 




Travesseiro pochodzi z nowej ciasteczkowej kolekcji Cliché "I <3 Cakes". Jak widzicie kolor jest bardzo jaśniutki, lekki, idealny na lato. Niestety trzeba mu poświecić trochę uwagi. Lakier jest dosyć rzadki i smuży. Potrzebuje 3 warstw by idealnie pokryć paznokcie. Schniecie dobre, chociaż wydaje mi się, że inne lakiery Cliché schną szybciej. No i pedzelek mi sie jakis dziwny trafil. Jest mocno rozczochrany i ciężko się nim maluje przy skorkach. Ale wybaczam mu wszystko... :)
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)




Travesseiro comes from a new cookie collection Cliché "I <3 Cakes". As You can see the colour is very light, fresh, perfect for summer. Unfortunately You will have to give him some attention. The consistency is pretty runny and it likes to smudge. It needs 3 coats for full opacity. Drying time is ok, but I think that other Cliché polishes dry faster. And my brush is a bit too disheveled and it is hard to operate nead cuticles. But I forgive him everything... :)
On photos: 3 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)



A to Portugalskie ciasteczko o nazwie Travesseiro - ciasto francuskie nadziewane dziwną masą jajeczna, za którą osobiście nie przepadam.

And that is the Portuguese cake called Travesseiro - french pastry filled with eggy something that I do not like much.


More sweet delights - this time the travesseiro (pillow) filled with almond and egg yolk cream, served at Casa Piriquita since 1952
Pozostałe kolory kolekcji:
Other colours from this collection:



32 komentarze:

  1. Jeden z tych idealnych odcieni baby blue :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny odcień :D podoba mi się bardzooo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny, wygląda prawie jak biały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest baaaaardzo jaśniutki, ale to jednak niebieski :)

      Usuń
  4. Kolor bardzo ładny, ale trzy warstwy to dla mnie zbyt dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniutki, najjaśniejszy z najjaśniejszych :) w ogóle fajna ta lakierowa kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna... a jak kusza pozostałe kolory...

      Usuń
  6. piękny, ja też właśnie niedawno zakonczyłam poszukiwania idealnego jasnego baby blue :)

    OdpowiedzUsuń
  7. boski, właśnie mi brakuje takiego jasnego błekitu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo jasny, nie wiem, czy ja bym się dobrze w takim czuła, ale u Ciebie mi się podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentuje!;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. OOOH that looks so creamy and yummy!! New Follower here, your blog looks nice so far :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Welcome and thank You :)
      It is very yummy polish :p

      Usuń
  11. Przecudowny, uwielbiam malować paznokcie na niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, lubię takie rozbielone niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie takiego jasnego błękitu szukam ! *.*

    OdpowiedzUsuń