Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.07.2014

Cliché - Mal De Mim

Czas na jakiś piaskowy lakier, bo dawno żadnego nie było. A że je bardzo lubię to będą się jeszcze długo pojawiały ;)

I didn't show You any sand polish for a while so I think it's time for one. And since I like them a lot, they will pop here from time to time for quite a while.



Mal De Mim to fajny fioletowo-niebieski odcień. Pokazywałam Wam już piękne brokatowe (chociaż nie wszystkie jeszcze) piaski z tej kolekcji Cliché (TU cala kolekcja). Tym razem coś bez brokatu.
Lakier ma dosyć rzadka, jak na lakier tekstowy, konsystencję. Myślałam, że będę musiała nałożyć 3 warstwy, ale dwie w zupełności wystarczyły. Wysycha bardzo szybko, piasek jest bardzo drobniutki jest go całkiem sporo. Daje raczej delikatny efekt piasku.
Pędzelek plaski, puchaty i fajnie rozpłaszcza się na paznokciu. 
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 



Mal De Mim is a very pretty purple-blue shade. I was showing You the glittery ones (though not all yet) sands from this Cliché collection (HERE is the whole collection). This time something without glitter. 
This polish has a pretty runny consistency. I thought I will have to apply 3 coats, but two were absolutely enough. It dries pretty fast, the sand particles are tiny and it gives rather delicate texture.
Brush is flat and fluffy and covers the nails nicely.
On photo: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 



I jak Wam się podoba?

And how do You like it?

17 komentarzy:

  1. piękny odcień lakieru, muszę podobny upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny ładny ;] chociaz takie odcienie nosze dosyc rzadko

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor, nie widziałam jeszcze takiego piaskowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za fioletami ;) ale ten jest fajny, muszę przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiolet podoba mi się w każdym wydaniu, więc 3 razy tak :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolory,uwielbiam piaski,więc dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny choć ja bym tam brokatu dorzuciła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba jednak nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń