Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.07.2014

Catrice ''Metallure'' (zapowiedź/preview)

Zaczynamy comiesięczne zapowiedzi kosmetyczne. Catrice na przełomie sierpnia i września uraczy nas limitowaną edycją "Metallure". Niestety nie wszedzie bedzie dostepna, nie ma tak dobrze. Pojawi się w wybranych krajach: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Węgry, Czechy, Słowenia, Hiszpania, Holandia, Belgia, Republika Południowej Afryki, Irlandia, Polska, Litwa, Rosja, Egipt, Maroko, Tajlandia, Indie, Filipiny i Mongolia. 

Like every month lets start from the previews. Catrice will launch a new limited edition in august-September called "Metallure". But unfortunately it wont be available everywhere, it cannot be this good. It will show up only in selected countries: Germany, Austria, Switzerland, Hungary, the Czech Republic, Slovenia, Spain, the Netherlands, Belgium, South Africa, Ireland, Poland, Lithuania, Russia, Egypt, Morocco, Thailand, India, Philippines, and Mongolia.


Metallic Marbled Eye Shadow – €3.49*

C01 Metalight
C02 Metalfusion
C03 Metallicious

Mascara Topper & Liner – €3.99*
C01 Dazzling Dark

Luminizing Bronzer – €4.99*

C01 Shimmer Shade

Lip Colour – €3.99*

C01 Metalight
C02 Alluring Pink
C03 Alluring Red

Ultimate Nail Lacquer – €2.79*

C01 Alluring Red
C02 Alluring Pink
C03 Metalight
C04 Metallicious
C05 Metalfusion


*cena sugerowana/suggested retail price
źródło/source

12 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobały mi się lakiery do paznokci oraz szminki do ust!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ten bronzer mnie zauroczył :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery wyglądają dość fajnie, dobrze, że seria jest dostępna w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie podoba mi się oprawa graficzna tej kolekcji (zresztą jak wielu! catrice naprawdę się stara).
    intryguje mnie tylko lakier Alluring Red :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedynie dwa lakiery mnie zainteresowały ale i tak mnie nie rusza, bo u mnie ich szafy brak :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Alluring Red wpadł mi w oko... Ciekawe jak będzie w rzeczywistości wyglądała ta jego ,,metaliczność". Na szminkę Alluring Red też zwrócę uwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co fajniejsze serie, to u nas niedostępne.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widzę nic interesującego dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z jednej strony nie powaliło mnie jakoś, z drugiej jednak efekty wizualne - cienie i opakowania szminek- kuszą by zakupić chociaż jedną sztukę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są te Twoje prezentacje, dokładnie można przyjrzeć się produktom.

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi się takie metaliczne wykończenie nie podoba i raczej na nic sie nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń