Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.07.2014

Avon - Skin So Soft Endless Touch body gel.

Gorąco się zrobiło... a jak jest tak gorąco to najchętniej nie smarowałabym się zadnym balsamem. I chociaż bardzo wymagającej skory nie mam, to muszę po prysznicu nałożyć coś co ją trochę nawilży. Dlatego dzisiaj będzie o lekkim żelu nawilżającym Avonu.

The heat came... and when it is so hot I would love to skip all the body creams. And even though I do not have very demanding skin I do have to apply some light moisturizer after shower. That's why today I will tell You about light body gel from Avon.


Avon Skin So Soft Orzeźwiający żel-krem do ciała „Magia dotyku”

"Lekki, orzeźwiający krem do ciała w formule żelu zapewnia 48-godzinne nawilżenie.Co robi:· Lekka formuła nawilża, odświeża i energizuje skórę.· Ma ożywczy zapach· Zawiera olejek arganowy 
Jak działa:Pozostawia długotrwałe wrażenie miękkiej i dobrze nawilżonej skóry. Zawiera olejekarganowy, znany ze swoich właściwości nawilżających i zmiękczających. Wysokie stężenie witaminy E, kwasów tłuszczowych i olejku arganowego zapewnia skórze zastrzyk naturalnej energii. Szybko się wchłania, nie obciąża i nie podrażnia skóry."


Opakowanie: Miękka, wygodna tubka o pojemności 200 ml.
Konsystencja: żelowa, gęsta ale lekka. Nie spływa z dłoni, dobrze się rozsmarowuje. Szybko się wchłania, nie pozostawia żadnej nieprzyjemnej warstwy na skórze. Wydajność średnia - zauważyłam, że nakładam go więcej, niż normalnego balsamu, a i tak wszystko się wchłonie.
Zapach bardzo owocowy, tropikalny. Bardzo mi się podoba :). Pozostaje na skórze przez jakiś czas, nie jest drażniący.
Działanie: Jeśli macie sucha skórę, lub wymagającą, to nie jest to produkt dla Was. Moja skóra latem nie wymaga mocnego nawilżenia i specjalnie czekałam, aż się zrobi gorąco, aby ten żel użyć. W tej chwili nawilża wystarczająco. Plusem przy wysokich temperaturach jest to, że bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia klejącego, czy tłustego filmu. Przy nakładaniu też lekko chłodzi (alkohol w składzie?), chociaż to szybko mija. 
Kupiłabym ponownie, gdybym nie miała jeszcze innego balsamu na lato. A w przyszłym roku będzie pewnie coś nowego :)



Avon Skin so Soft Endless Touch Refreshing Body Gel

"Infused with Argan oil. 2-in-1 gel treats the surface immediately and then releases moisture as and when it's needed. Treat skin to luxurious softness with 48 hour staying power! With touch-reactive time-release technology. Moisture capsule burst on contact to soften and refresh for long lasting skin hydration. Non-greasy, lightweight formula. 200 ml"

The packaging: Soft, nice tube with 200 ml capacity.

Consistency: it is a very light gel, but not runny. It applies nicely and absorbs super fast. Doesn't leave any unwanted film on the skin. Good is average - I noticed that I apply more than normal balm and it will all absorb anyway.
Fragrance: very fruity, tropical. I really like it :) Stays on the skin for a while. It is not overwhelming.
Result: If You have very demanding or dry skin it is not a product for You. My skin in the summer doesn't need so much mosturizers and I was waiting to use this get until it gets really hot and now it is absolutely enough. The good thing about it is that it absorbs really fast, doesn't leave any sticky or greasy film and it has a nice cooling effect for a while (cause of the alcohol?).
I would buy it again if I didn't have another summer product to use. And I am sure next year there will be something new.


Skład/Ingredients: 
AQUA, ALCOHOL DENAT., CYCLOPENTASILOXANE, GLYCERIN, DIMETHICONE, TRIETHANOLAMINE, CARBOMER, PARFUM, GLYCERYL POLYMETHACRYLATE, METHYLPARABEN, DIMETHICONOL, PPG-12/SMDI COPOLYMER, GLYCERYL ACRYLATE/ACRYLIC ACID COPOLYMER, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, PVM/MA COPOLYMER,LUPINUS ALBUS SEED EXTRACT, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED EXTRACT, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE. <1022125-022>

Jeśli macie ochotę na ten żel, to w 10 katalogu jest on za 6.99 zł ;)

***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

14 komentarzy:

  1. To chyba nie dla mnie, jestem suchotnikiem :/ Tez mam podobny problem latem - muszę sie posmarować, ale później cały dzień sie nieprzyjemnie lepię :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie tez nie lubię się lepić... szczególnie latem.

      Usuń
  2. moja skóra ani trochę nie jest wymagająca i ten żel chętnie bym przetestowała gdyby tyle mazideł nie czekało w kolejce :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie, jeśli chodzi o szybkie nawilżenie u mnie królują oliwki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale oliwki pozostawiają tłustawa warstewkę... zima mi to nie przeszkadza, ale latem unikam jak mogę.

      Usuń
  4. Oo... właśnie jestem na etapie poszukiwania jakiegoś leciutkiego balsamu na lato. Nie wiedziałam, że Avon ma coś takiego w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkąd przestałam być konsultantką nie jestem łeb w łeb z nowościami Avonu..

    OdpowiedzUsuń
  6. to bardzo fajnie, bo jak mamy 30 stopni i balsam ma nam spłynąć to nie za fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam kosmetyków z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I brudzi. Mam kolor na ciuchach bądź pościeli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam tego.... on nie jest koloryzujący. Sa w Avonie takie z drobinkami, czy lekko brązujące, ale to nie ten.

      Usuń