Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.07.2014

Avon - Potrójne cienie do powiek Neutral Haze.

Nie pokazuję dużo cieni na blogu. To dlatego, że też ich dużo nie kupuję (nie to co lakiery hihi) i przeważnie używam brązów, beży i delikatnych różowych odcieni. W sumie kolorystyka dzisiaj nie będzie inna, ale cienie zasługują na pokazanie. Mimo kilku wad polubiłam je i obecnie tych ich używam.
Przygotujcie się też na sporą ilość zdjęć.

I do not show eye shadows much on blog (not like nail polishes haha) and i usually use just browns, beige and delicate pinks. Today it wont be any different, but this palette deserves to be shown. Though they do have to flaws I like them a lot and that's the only shadows I use at the moment.
Get ready for lots of photos.



Opakowanie: Plastikowe z prześwitującym wieczkiem. Fajne rozwiązanie jeśli mamy więcej takich paletek, ale czasami brakuje mi tu lusterka. Podwójny aplikator przydaje się jeśli akurat nie mamy pędzelków por ręką. Tą mniejsza końcówka nakładam cienie zazwyczaj na dolna powiekę. Waga cieni 2,5 g.

The packaging: Plastic with see-through top. It is pretty handy if we have more palettes, but sometimes I am missing a mirror. We can apply the shows with double application if we don't have brushes. This smaller end I use for my lower eyelid. Weight: 2,5 g.



Trwałość: Moje powieki są tłuste i nic nie trzyma się na nich dłużej niż kilka godzin. Testowałam je bez bazy i tak jak się spodziewałam, po 2-3 godzinach zaczęły zbierać się w załamaniach, a kolory wyblakły. Na bazie (również z Avonu) trzymały się świetnie cały dzień. Ale to raczej zasługa bazy, niż cieni. Jak dla mnie trwałość jest porównywalna do innych prasowanych cieni. 

Durability: My eyelids are very greasy and nothing stays in them longer than a few hours. I have tried those shadows without base and as I expected after just 2-3 hours they started to gather in creases and face. On a base (also from Avon) they stayed the whole day. Point for the base then. For me they are comparable to any other shadows.


Pigmentacja: czytałam wcześniej, że te paletki są świetnie napigmentowane i to prawda. Kolory są mocne, szczególnie ciemny brąz. Najsłabiej wypada tu najjaśniejszy kolor. Dobrze się rozcierają, a ich intensywność można stopniować. Wszystkie 3 kolory są bardzo miękkie i mogą się niestety osypywać.

Pigmentation: I read that they are very well pigmented and that's true. The colours are intensive, especially that dark brown. The weakest of those three is the light shade. They all blend well and You can gradually add intensity to it. All three colours are very soft and can fall to the cheeks.


Ciemny brąz z maleńkimi drobinkami w kolorze złota i miedzi. Bardzo miękki. Mój ulubiony z całej trojki :)

Dark brown with tiny gold and copper micro glitter. Very soft and my favourite of those three.


Różany jest również bardzo miękki, mocno metaliczny. Idealnie rozświetla powiekę. Drobinki są niewidoczne.

Rosy one is also very soft. It is a strong metallic one that highlights the eye. The little particles are invisible.


I najjaśniejszy jasny kremowy odcień. Pigmentacja najsłabsza (ale nadal dobra).  Świetnie nadaje się do rozświetlania kącików. Bardzo miękki z dużymi drobinkami brokatu, których nie lubię. Kolor na powiece wygląda nieco srebrzycie.

And the lightest, creamy shade. It has the lightest pigmentation (but still very good). It's perfect to highlight corners of the eye. It is very soft with large glitter that I don't like much. On the eye it looks kinda silvery. 


Górny rząd bez bazy, dolny z bazą.

Top row without base, bottom with base.



I jeszcze mój standardowy dzienny maki jaz z ich użyciem. Wybaczcie jedno zdjęcie, ale ja się nie nadaje do fotografowania makijaży :p
Tusz - Avon Luxe.

And my typical day make up using those shadows. Sorry I have just one photo, but I am no good in taking pictures of makeup :p 
Mascara I used - Avon Luxe.


Pozostałe dostępne odcienie:

All available colours:



***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.


12 komentarzy:

  1. Mnie korci Sweetheart Plum, ale fioletów już mi chyba starczy (zabrzmiało to jak bym miała ich miliony :-P). I tak raptem kilku używam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubiłam kiedyś takie kolory ale obecnie cieni nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie delikatne makijaże - a kolorystycznie bardzo mi odpowiadają te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolorki, idealne na co dzień. Kiedyś miałam cienie Avon, ale przeszkadzała mi słaba pigmentacja i krótka trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się tylko ten brąz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam brązowy chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że coraz bardziej zaczynają mi się podobać kosmetyki z Avonu... Chyba sobie coś zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam przekonania do kosmetyków Avon ale kolorki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam te cienie odkąd pojawiły się w demo dla konsultantek i są super, polecam wszystkim ;) pozdrawiam Sylwia ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem źle nastawiona do kosmetyków z tej firmy,ale kolorki bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc, aż tak szczególnie nie przepadam za kosmetykami tej marki, choć muszę przyznać, że kolorki są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń