Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.07.2014

Avon - Gel Finish Roses Are Red

Mam tu coś dla osób poszukujących pięknej, soczystej, klasycznej czerwieni :) Są tu takie?

Here I have something for the ones that are looking for gorgeous, juicy, classic red polish :) Anybody there? 



Lakierem tak się przyjemnie maluje, że chyba zacznę nosić czerwone paznokcie częściej. Konsystencja nie za rzadka... przypomina żelkowe lakiery, ale ma lepsze od nich krycie. Jedna warstwa w zupełności wystarczy jeśli macie krótsze paznokcie. Przy dłuższych białe końcówki są lekko widoczne. Nie smuży, równomiernie rozprowadza się po płytce paznokcia. Schnie szybko.
Nałożyłam dwie warstwy, aby dokładnie zakryć końcówki. Kolor nabrał głębi i blasku. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)  




This polish is so easy to apply that I just might wear read nails more often. The consistency is not too runny... reminds me more of those jelly nail polishes, but it is more opaque. One coat would be absolutely enough if You have short nails. With longer You can see the white tips. It doesn't smudge and applies very evenly. Dries fast.
I applied tow coat to make sure there is no white tips visible. The colour got deeper and so shiny.
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)  





***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.


28 komentarzy:

  1. To jeden z nielicznych lakierów z Avonu, który mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany, ale piękna czerwień :) bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna czerwień i ten blask, o mamo!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna, intensywna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny kolorek tylko szkoda,że z Avonu bo jakoś nie przepadam za tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego koloru nie mam ale... Mam 11 innych z tej serii. Bardzo je lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale on ładny! Jak znajdę jakąś konsultantkę to zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow wygląda cudownie! Pięknie masz paznokcie :) Zawsze jak widzę takie zdjęcia, zastanawiam się W JAKI SPOSÓB udało się autorce tak równo i gładko pomalować pazurki (zwłaszcza przy skórkach) i niestety nadal tego nie rozkminiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lakier ma dobry pędzelek, to nie jest to takie trudne. Po pierwsze to nie spieszyć się. Po drugie, to najpierw zostawiam kropelkę lakieru dalej od skorek i jakby "dopycham" lakier bliżej. No a na koniec jak coś się wyjedzie to łatwo jest wyczyścić zwyklym pędzelkiem zanurzonym w acetonie :)

      Usuń
  9. Pięknie u Ciebie wygląda ♥ Jednak sama w takich żywych odcieniach nie bardzo się czuję, wole ciemniejsze jak Celebrity Bash, Rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny jest! osobiście wolę czerwień zalatującą wiśnią,ciut chłodniejszą,ale klasyczną też lubię mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. takich klasyków nigdy dość, lubię takie krwiste czerwienie ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten kolor, idealnie pasuje do mojego odcienia skóry dłoni:)

    OdpowiedzUsuń
  13. te lakiery mnie zaskakują z każdym Twoim swatchem... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne paznokcie i piękna czerwień, pozdrawiam
    Zapraszam do mnie www.naturalnemetody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, jaka piękna czerwień. Trzebaby sobie sprawić taką.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w tych lakierach, są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam czerwone paznokcie, są takie kobiece :) A ten odcień jest śliczny, takie głęboki :)

    OdpowiedzUsuń