Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.07.2014

Avon - Gel Finish Purplicious

Czas na kolejny lakier Avonu. To już 9 z serii Gel Finish na blogu. Pozostało mi ich jeszcze 15 [klik klik]. Nie wiem czy do jesieni się wyrobie :p

Time for another Avon nail polish. It is already number 9 from the Gel Finish line, 15 more to go [click click]. I dunno if I will manage to go though them all till fall :p




Purplicious to śliczny, kremowy fiolet. Żadnych drobinek, brokatu, nic. Ma przyjemną konsystencję, nie smuży, ale do pełnego krycia potrzebuje 2 warstw. Schniecie w normie. Błyszczy oczywiście niesamowicie, jak wszystkie lakiery z tej serii. Spokojnie obejdziemy się bez top coatu. Chyba, że chcecie przedłużyć trwałość lakieru, lub go odświeżyć po paru dniach.
Pędzelek plaski, nie za duży.
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)  



Purplicious is a lovely, cream purple polish. No glitter, no shimmer, no nothing. It has a nice consistency, doesnt smudge, but for full opacity it needs two coats. Drying time within norms. It shines like crazy like any other polish from this line. No need for top coat, unless You want to enjoy it on the nails longer, or refresh it after a fewdays.
Brush is flat but not very big.
On photos:  2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)  




Gdy tylko pomalowałam paznokcie ten kolor od razu skojarzył mi się w tymi pięknymi orchideami.

As soon as I polishes my nails I had an image of those pretty orchids in my head.




***


Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

21 komentarzy:

  1. Ja mam 11 kolorów, w tym rownież Purpalicious. Jest piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny efekt. Ja niebawem inwestuję w hybrydy bo nigdy nie jestem w stanie nie zniszczyć swojego mani podczas schnięcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze ci paznokci ... moje przy takiej dlugosci się juz zwijaja...

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny kolorek, nie mogę się napatrzeć ;) No i uwielbiam Twoje pazurki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie się błyszczy :) chociaż w zeszłe lato cały czas latałam z podobnym fioletem na paznokciach i totalnie mi się przejadł i w tym roku w ogóle nie mam ochoty na takie kolory ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba je sobie zamówie u mojej mamy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś ten kolor do mnie średnio przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny fiolecik :) Uwielbiam fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący blog:)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?:) Ja chętnie;)
    Byłabym wdzieczna, gdybyś poklikala w linki, ktore podalam w notce;)
    shootingdiamond.blogspot.com
    Odwdzięcze się;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy, który mi się spodobał z tej serii, reszta do tej pory wydawała mi się mega oklepana :)) I nie miałam ochoty na żaden :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to lubię! będę mieć go na uwadze i poczekam na jakieś fajne promocje w Avonie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mimo mojej niechęci do fioletów, to ten mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor! wygląda jak kolor roku Pantone :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obłędny kolor, jestem nim zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fiolet idealny! Nie mam takiego w swojej kolekcji - trzeba to zmienić !

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous color and the finish of it is amazing indeed, exactly like gel nails!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wybrałam się do lekarza z podejrzeniem złamania małego palca u nogi i kobita zamiast palec oglądać zachwycała się tym kolorem na paznokciach ^^

    OdpowiedzUsuń