Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.07.2014

Avon - Gel Finish Barely There

Tez tak macie, ze co jakiś czas musicie odpocząć od mocnych kolorów i ponosić delikatny "nudny" kolor? Miałam ochotę na coś takiego własnie, a ze nie pokazywałam Wam jeszcze tego lakieru, to padło na niego.

Do You also have to rest from strong colour from time to time and wear a nude colour? I wanted something calm this time so I chose this one since I didn't show it to You yet.



Odcień bardzo bezpieczny, neutralny. Przyjemnie się go nosi i dosyć dobrze się nim malowało. Chociaż pierwsza warstwa może smużyć. Lakier ma dosyć rzadką konsystencję. Schnie w przyzwoitym tempie, chociaż na drugą warstwę trzeba przez chwilę uważać. Oczywiście oprócz koloru największą zaletą jest piękny połysk. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 



It is a very safe and neutral colour. It's a pleasure to wear it and it applied nice too. Though the first coat can smudge a bit. It has pretty runny consistency, dries in decent time, but be careful for the second coat for a while. Of course the biggest advantage, besides the colour, is the lovely glossy shine.
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 




***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

26 komentarzy:

  1. Też mam ten lakier. I bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam przez dłuższy czas mam na paznokciach ciemne kolorki, a potem przerzucam się na jasne :p
    Jeśli chodzi o tę serię AVONU to jest bardzo udana mam 2 kolorki i jestem zadowolona, połysk jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja.. błyszczą nieprzeciętnie :)

      Usuń
  3. Mam tak bardzo często. Wybieram wtedy takie mleczno białe lub różowe lakiery. Nude bardzo mi się podobają, ale na kimś, bo na moich dłoniach chyba nie prezentują się dobrze. A może nie znalazłam jeszcze swojego odcienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie znalazłaś nudziaka dla siebie :) Niektóre maja odrobinę szarości, inne różu, albo ciepłych żółtych tonów... Na pewno gdzieś tam jest ten Twój :)

      Usuń
  4. dosyć dziwny kolor jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki sam kolor i lakier. Jednak jeszcze nie używałam. Muszę spróbować bo wygląda super! Ciekawe jak długo wytrzyma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po 3 - 4 dniach zmywam, ale po tym czasie te Gel Finish wyglądają wyjątkowo dobrze. Jedynie końcówki się trochę ścierają.

      Usuń
  6. To zdecydowanie nie mój kolor ale u Ciebie wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie nudziakowe odcienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały kolor, lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, właśnie takie odcienie nude najbardziej lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki kolor ale z rimmel'a. Natomiast z tej serii mam lawendę i po prostu się w nim zakochałam - nie dość że jest cudny połysk i dość długo lakier się trzyma to do tego ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i nie oddam :-P Też zdarza mi się takie ,,fazowe" malowanie paznokci :-D - najpierw mocne i brokatowe, potem stonowane i znowu brokatowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Tobie takiego jasnego bym się nie spodziewała :p

      Usuń
    2. Jasna baza, ciemniejsze cieniowanie i na to czarny stempel... i już mam ,,bure" paznokcie :-P

      Usuń
    3. No chyba, ze tak :p

      Usuń
  12. niee mnie się to nie zdarza, ten jest za nudny, musiałabym go czymś ozdobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie nie mam na niego pomysłu a nie chce znowu dawać naklejek wodnych :p

      Usuń
  13. ale ja kocham takie kolory jesienią <3 ale szkoda że avon, bo ja to zawsze jestem leniwa jeśli coś nie jest dostępne w sklepach ;<

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zwyklak ;-) ładnie błyszczy.

    OdpowiedzUsuń