Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.06.2014

Różowość wszędzie. Pink everywhere.

Stemple na piasku należą do moich ulubieńców. Dzisiaj w tonacji różowej :)

Stamped sand polishes are one of my favourite nail art. Today all in pink :)


Musiałam dodać stempelki na ten piasek. To Cliché Faz de Conta. Nie chciałam nic czarnego. Postawiłam zatem na super słodkie kwiatki z płytki Pueen numer 19 i mocny róż Easy Paris 15. Te lakiery mnie zadziwiają - genialnie się odbijają, maja piękne kolory i są super taniutkie :) Pamiętacie satynowy fiolet? [klik] i [klik] To jeden z nich. 

I just had to add stamps to this sand. It's Cliché Faz de Conta. I didn't want anything black. I chose those cute flowers from Pueen stamping plate number 19 and a strong pink polish Easy Paris 15. I am amazed how cool those polishes are - they stamp amazing, have great colours and they are super cheap :)
Do You remember the satin purple? [click] and [click] It'one of them.



Pewnie zauważyłyście, że nie udało mi się ostemplować niektórych paznokci w całości. Niestety gdy trochę podrosną stemplelki Pueen robią się za male. Dlatego tez całkowicie pominęłam kciuka.

You probably notice I didn't manage to stamp the whole nails. This Pueen images are bit to small when my nails get longer. That's why I skipped the thumb.

18 komentarzy:

  1. Ale bym chciała umieć zrobić sobie takie piękne paznokcie :D Idealne są!

    OdpowiedzUsuń
  2. kwiatki na piasku ♥ *zaśpiewane w rytm "zamki na piasku"*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodkości :) śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stemple, niestety też mam problem z wielkością wzorów i to duży ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie- ja swoich nie umiem doprowadzić do takiego kształtu:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak słodko i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam piaski a te stempelki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. różowo na różu? jestem na tak! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie :) super dobrałaś kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. odkąd nie "pozwalam" moim paznokciom zbytnio odrosnąć wszystkie płytki mi pasują na długość XD mimo, że tyle tu różu - podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the look of stamping on textured polishes, this one is really pretty!

    OdpowiedzUsuń