Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.06.2014

Pierwsze kwiatki one stroke. First one stroke flowers.

Po raz pierwszy kwiatki one stroke wyszły mi na tyle dobrze, że mogę je Wam pokazać bez chowania się pod stół :p I chyba wiem na czym  polegał problem. Miałam zły pędzelek. Próbowałam używać na wszelkie sposoby tych małych, płaskich, które są w zestawach pędzelków do paznokci i nie chciało mi nic konkretnego wyjść. Były po prostu za male (albo ja za mało wprawiona). Dzisiaj wyciągnęłam wszelkie pędzelki jakie miałam w domu i okazało się ze ten zwykły, całkiem spory, z zestawu szklonych farbek akwarelowych jest świetny.

For the first time one stroke flowers came out good enough to show You and I don't have to hide under the table :p And I think I know where was the problem. I had a wring brush. I have been trying this technique with all kinds of small flat brushes that come in those sets for nails and just couldn't do it. They are simply too small (or I am not skilled enough just yet). Today I took out all the brushes I had at home and turned out that the simple, quite large one that came with a set of water paints for school skids is pretty good.



Bazą jest przepiękny lakier Kiko 533 Pearly Golden Green, który pokazywałam wczoraj. Dzisiaj mija 3 dzień odkąd malowałam nim paznokcie i nie ma żadnych ubytków! A jest to jedna warstwa i bez top coatu. Jestem nim zachwycona :)
Kwiatki to oczywiście biała farbka akrylowa + malutka cyrkonia na środku. Całość pokryłam top coatem Golden Rose Gel Look.


The base is a gorgeous  Kiko 533 Pearly Golden Green, that I was showing You yesterday. Today is the third day since I applied it on my nails and it still looks perfect! And let me remind You that it is one coat and no top coat. I am more and more amazed by this polish :)
For the flowers I used white acrylic paint + a little zircon on the middle. Everything sealed with a Golden Rose Gel Look top coat.



Z tego kwiatka jestem najbardziej dumna :)

I am the most proud of this one here :)


Wiem, że jeszcze nie są one idealne, ale mi się strasznie podobają i nabrałam chęci na więcej.

I know they are still not perfect, but I really like the way the came out and now I feel like I want more.


27 komentarzy:

  1. Doczekałam się :-D No właśnie byłam ciekawa co zrobisz aby nie zabić uroku KIKO. Jest super, tak delikatnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od początku chciałam coś białego, ale nie myślałam o one stroke. Prędzej bym go ostemplowała :p

      Usuń
  2. jak ślicznie! wszystko idealnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie :)) kwiatki zachwycające :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, przepiękne kwiaty ci wyszły, idealnie pasują do tego świetnego tła ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ten zielony nie za bardzo mi sie podoba bo nie przepadam za takimi kolorami jednak kwiaty są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie Ci wyszły te kwiatki, zbieram szczękę z podłogi ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba mieć niesamowity talent żeby takie coś namalować :) Ja nieraz ledwo daję sobie rade z pomalowaniem paznokcia :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci wyszło, chciałabym je umieć malować ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie cudowne paznokcie :) i te kawiatuszki i mój ulubiony kolor lakieru zielony ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny pierwszy kwiatowy stroke :) mi właśnie koleżanka kupiła pędzelek i dostanę go w poniedziałek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle cudnie wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się prezentują! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Your one stroke flowers are very pretty and they look fantastic on that beautiful KIKO polish!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie są idealne? chcesz zobaczyć kwiatki w moim wykonaniu? :D w porównaniu do moich - Twoje to małe dzieło sztuki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze nie są... to co dziewczyniny potrafią zrobić z pędzlem... oj daleko mi do nich.

      Usuń
  15. Super te kwiaty do Kiko :) baaardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne! Idealnie pasują do tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszło super :) też spróbuje innym pędzelkiem

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze? Nie oszukuj! :P Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze nadające się do publikacji :p

      Usuń