Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.06.2014

Nocne zakupy. Night shopping.

Ślinicie się do lakierów Colour Alike? Jutro w nocy możecie je nabyć o 40% taniej  :p
Dajcie znać w komentarzach czy się skusicie i na co.


Are You drooling to Colour Alike polishes? Tomorrow night from 21.00 (Saturday) until 4.14 am (Sunday) Polish time You can get them 40% cheaper. And yes, they do send abroad. Just have to contact them before You pay ;)
Let me now if You gonna order some and which ones :)



10 komentarzy:

  1. Ja już się szykuję na jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wykupcie mi wszystkiego xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka lakierów z colorowo i jestem z nich zadowolona. Swoje też upolowałam na podobnej promocji :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Promocje są oczywiście wtedy jak muszę wydać pieniądze na coś innego ;< nie wiem czy nie opublikowałam takiego samego komentarza z innego konta przez przypadek ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze mam już uzupełnione zapasy i brak kaski,więc nie skorzystam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już lakierów mam tyle, że jakbym kupiła jeszcze więcej to chyba nie miałabym już ich gdzie włożyc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja skorzystam, poluję na holo od pół roku, dzięki na informację! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń