Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.06.2014

Niby jest a jakby go nie bylo. It's there, but like if it wasn't.

Widziałyście już nowe holograficzne lakiery Colour Alike [klik]? Ciekawa jestem czy będą się tak samo dobrze stemplowały jak te starsze ciemne kolory, bo te są genialne. I już nie raz o tym wspominałam i pewnie będę o tym pisała przy każdej okazji. 

Did You see the new holographic polishes from Colour Alike [click]? I wonder if they will stamp as good as the older dark colours, because they are awesome. And I mentioned about it before and I probably will again.


Dzisiaj postawiłam jednak na bardzo delikatny wzór na paznokciach. 
Bazą jest tu lakier Avon Gel Finish Marine Blue. Stemple wykonałam za pomocą Colour Alike 495 Maltanka i płytki Bundle Monster BM-322. W słońcu wzorek niesamowicie się mieni i własnie wtedy jest najbardziej widoczny. W cieniu paznokcie wyglądają jakby były po prostu niebieskie. I cały bajer na tym polega :)


Today I wanted something delicate on my nails.
The base is Avon Gel Finish Marine Blue. For the stamps I used Colour Alike 495 Maltanka and Bundle Monster Stamping Plate BM-322. In the sunlight it looks amazing and holo effect is so visible. In the shadow it looks just like a blue nails. And that's exactly what I was going for :)




Jak Wam się podoba?

What do You think of it?



25 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba, taka pepitka z efektem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wygląda, a w słońcu fajnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaaał :D ale bym chciała tak umieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie!
    a z tych nowych holosiów ja sobie zamówiłam żółty, zielony i fioletowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez zamówiłam żółty :). Juz prawie wzięłam zielony, ale jednak z niego zrezygnowałam.

      Usuń
  5. fantastyczny mani :) takie połyskujące stemple na żywo wyglądają wspaniale, a czasem trudno złapać efekt na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie - zresztą jak każde Twoje zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe zdobienie... chociaż moim zdaniem raczej na jakiejś większe imprezy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne bo naprawdę stempel wygląda chwilami jakby go nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie to wygląda,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, niby jest a niby nie ma :-D Wyszedł z tego bardzo interesujący efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. musi bosko na żywo wyglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. maltanka świetnie wyszła na tym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajerancko! Ciekawy wzór do tego połączenia kolorystycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uwielbiam ciemne odcienie CA do stempli, są bezbłędne :) A Twoje pazurki obłędne - bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny efekt! fajowo się komponują kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG I had no idea the old Colour Alike holos stamped this good!! I had Maltanka on my nails last week and I love it. And I love it even more now that I know I can stamp with it!

    OdpowiedzUsuń
  18. super, ciekawe połączenie pepitki z taką kolorystyką :)

    OdpowiedzUsuń