Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.06.2014

Miało być inaczej. It was supposed to look different.

Wyobraziłam sobie taki fajny wzór "tapetowy" na paznokciach w jasnych kolorach. Wyglądał pięknie. Niestety na paznokciach nie wygląda tak jak w mojej głowie.

I imagined this cool "wallpaper" pattern in light colours. It looked great. Unfortunately it doesn't look as good on the nails as in my head. 



Bazą jest tu Creme Brulee z Avonovej serii Gel Finish. Wzorki namalowałam ręcznie farbkami akrylowymi. Brązową zmieszałam z białą, ale nie za dokładnie, aby kolor miał rożne odcienie. Następnie wygładziłam wszystko top coatem Catrice Quick Dry & High Shine i gdy wysechł zmatowiłam kolejnym top coatem :p Colour Alike Matt Top Coat.
Ja do końca zadowolona nie jestem, ale ciekawa jestem Waszej opinii.



For the base I used Creme Brulee from new Avon line Gel Finish. The pattern I painted with acryic paints. I mixed browns and white paint together but not too carefully as I wanted to keep different shades. Then I applied Catrice Quick Dry & High Shine top coat to even everything out and in the end I added mattyfying top coat from Colour Alike Matt Top Coat.
I am not quite happy with the result, but I am curious what do You think of it.




Jak tak policzyłam, to wyszło mi, że mam 7 warstw na paznokciach :o

Now that I counted... I have 7 coats on my nails :o

26 komentarzy:

  1. Dobrze się prezentuje, tak inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, tez ktoregos razu tak mi wyszlo ze podczas manicure mialam z baza i topem 7 warstw, bylam pod wrazeniem ze to zaschło :P
    nie marudz, ładniutko wyszło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednego malowałam lakierem, a drugiego dodawałam resztę. Musiało wyschnąć.
      I nawet nie czułam, ze to aż tyle warstw :p

      Usuń
  3. Tapeta na paznokciach jak malowana ;) Ładnie wyszło, ale znam ten ból, gdy wyobraźnia wskazuje na arcydzieło, a rzeczywistość płata figle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tak ręka potrafiła podążać za głową... :p

      Usuń
  4. może nie tapetowo, ale za to porcelanowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez się właśnie tak skojarzyło od razu :)

      Usuń
  5. według mnie wyszło jak tapeta :) a problem pt. 'żeby ręka giętka namalowała wszystko co pomyśli głowa' zna chyba każda lakieromaniaczka :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jest bardzo ładnie, delikatnie ale trochę intrygująco :-) A w ogóle to przez Ciebie (no prawie) skusiłam się na Creme Brulee :-D Miałam w planach dokupienie Fire Cracker i wypadało coś dobrać :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie mam farbek akrylowych :/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, bardzo mi się podoba to mani, delikatne ale urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mają swój urok :) Wiele uroku.

    OdpowiedzUsuń
  10. 7 warstw pewnie odleciałoby mi płatem :D strasznie delikatne, subtelne i piękne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 7 warstw ? nieźle, a efekt całkiem fajny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie się podoba, uwielbiam takie zawijaski :) a że nie wymieszałaś farbek dobrze, to wyszło trójwymiarowo, aż ma się wrażenie, że wzorki są wypukłe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 7 warstwo! :O Nieźle! Ale efekt ładny, choć chyba bardziej by mi się podobało, gdyby wzorek był cały brązowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem jak wyglądał efekt w Twojej wyobraźni, ale na paznokciach wygląda dokładnie jak taka "trójwymiarowa" tapeta :D genialny pomysł z cieniowaniem kresek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 7 warstw to pokaźna ilość ale warto było bo mi efekt bardzo się podoba :) Uwielbiam zawijasy na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń