Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.06.2014

Marynarskie paski i inne takie. Marine stripes and other stuff.

Paznokcie zmalowane na konkurs. Nic mi nie wygrały, ale mobilizacja była :)

Those nails I did for a contest. They didn't win me anything, but it was still cool to do it :)



Granatowy lakier to Kiko Ink Blue. Biały lakier to Easy Paris 02, a czerwony to Sensique Art Nails 320. Paseczki wykonałam za pomocą cienkiej tasiemki do zdobień. Naklejałam po dwa paski kolo siebie, aby były szersze. Na czerwonych paseczkach nakleiłam naklejkę wodna - kotwice (uwielbiam te naklejki).
Ster, duży statek, woda, ptaszyska i male białe lodki to już farbki akrylowe. Dodałam jeszcze tylko ćwieki i pokryłam wszystko top coatem.




The navy blue polish is Kiko Ink Blue. The white one is Easy Paris 02 and the red one Sensique Art Nails 320. The stripes I did using this striping tape and sticking two stripes next to each other to make them wider. On the pinky I added a water decal (just love those). The rudder, large ship, waves, birds and small white boats I painted with acrylic paints. Then just added some silver studs, applied top coat and I was done.


28 komentarzy:

  1. te paseczki świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahoj marynarzu :D świetne letnie mani - bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale szczególiki są najlepsze,najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przydałyby mi się takie naklejki wodne to bym mogła robić marynarskie zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie. Sama nie mam zbyt wielkiego talentu jeżeli chodzi o malowanie wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to zawsze zmalujesz cudeńka,uwielbiam je oglądać :) powinnaś coś wygrać! zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były lepsze. Serio :)
      Ale dziękuje :)))

      Usuń
  7. wspaniałe jak zawsze, szkoda, że się nie udało wygrać, bo zasługujesz na to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może następnym razem się uda:)

      Usuń
  8. świetne, uwielbiam ten motyw ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Well, this should have won. I love this mani!

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, może następnym razem się uda, mi się podobają pasowałyby mi do sukienki

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie to zmalowałaś :) szczególnie podobają mi się żaglówki z serdecznego palca - bardzo pomysłowe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię marynarski styl :) Szkoda, że pazurki nie wygrały bo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne, też bym takie chciała ;) tym bardziej, że mój brat pracuje w marynarce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toz to Twoj siostrzany obowiązek :p

      Usuń
  14. Jakie super!
    Środkowy paznokieć niby taki prosty, a jaki efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne, bardzo lubię styl marynarski. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nic nie wygrałaś, Twoja praca była dla mnie jedną z tych, które osobiście brałabym pod uwagę, gdybym to ja rozstrzygała konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciesze się, ze się podobała. To tez nagroda :)

      Usuń
  17. jej, jakie piękności :) aż żal że nie wygrały :/

    OdpowiedzUsuń