Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.06.2014

Majowe zdobienia. May's nail art.

Maj minął nawet nie wiem kiedy. Przed Wami zatem podsumowanie tego co działo się na paznokciach.

May passed so fast that I don't even know when. So here You have a summary of what what happening on nails.



Kwiatowy nadruk. Flower print.







Najprzyjemniej nosiło mi się motylki i marynarskie paski :)
Który Wam się spodobał najbardziej?

I enjoyed wearing the butterflies and the marine stripes the most :)
Which one is our favourite?

15 komentarzy:

  1. Wszystkie śliczne, ale najbardziej do gustu przypadł mi mani z czarnymi cyrkoniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tez mi się bardzo podobają ;)

      Usuń
  3. to pierwsze kwiatowe najpiękniejsze i koniec. Aż korci żeby odgapić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wygląda bardzo ładnie i profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ale talent :) super są ;) motyle i marynarskie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie u Ciebie było na pazurkach w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne wszystkie :) Twój pierwszy wzór, ten z kwiatami, został wybrany jako inspiracja do Pazokciowego Teamu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. każde Twoje zdobienie mi się podoba ;) uwielbiam, masz taki fajny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarskie paski są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Motylki podobają mi się najbardziej :).

    OdpowiedzUsuń