Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.06.2014

Kiko - 533 Pearly Golden Green (new shade)

Kiko lubi nadużywać słowa "pearly". Polowa lakierów jest "perlowa". Na cale szczęście lakiery nie są perłowe tylko maja przyjemny shimmer, malutki brokat, ewentualnie delikatny frost. 
Pearly Golden Green to jeden z nowych odcieni. 

Kiko likes to overuse work "pearly". I am just glad those polishes are not pearly at all. All they have is some lovely shimmer, tiny glitter, at more they are frosty.
Pearly Golden Green is one of the new shades.

I zamiast tej delikatnej perły mamy cały ogrom złotych i zielonych glass feckowych drobinek! Jest niesamowity...
Co więcej kryje przy jedne warstwie :) Tak, tak... tu mam JEDNA warstwę i więcej nie trzeba. Konsystencja kremowa,  średnio-gęsta, ale nie glutowata. Myślę, że top coat nadałby mu głębi. Ale do swatchy staram się go nie ożywać.
Schniecie w normie.
Obawiam się tylko zmywania. Ale tym będę eis martwiła za parę dni :)
Na zdjęciach: 1 warstw + baza (Avon Gel Base Coat)




Here instead of a peal we get a gigantic amount of gold and green glass fleck glitter! It is just amazing...
Whats more it's opaque in one coat :) Yes, yes... You can can see ONE coat here and there is no need for more. The consistency is nice, creamy, medium thick but not rubbery. I think the a nice top coat would add some depth to it. But I don't use those for swatching.
Drying time good.
I am just worried how hows it's gonna be to remove it. That that I'll see in a few days :)
On photos: 1 coats + base coat (Avon Gel Base coat)




Który chcecie następny? [klik]

Which one do You want next? [cklick]




40 komentarzy:

  1. Piękny kolor! A zdobienie na nim będzie? :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie :D Tylko własnie nie mogę się zdecydować co, aby go za bardzo nie stłumić..

      Usuń
  2. Piękny odcień. I nietypowy, bo większość takich lakierów jest zimna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Slicznie sie mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolor, takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba czytasz mi w myslach :D to właśnie tego byłam najbardziej ciekawa z całej gromadki! kocham takie zielenie, kocham <3 jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez lubię zielny kolor :) On był jednym z pierwszych jakie chciałam zeswatchowac. My roses nails o niego prosiła to już wiedziałam, który będzie pierwszy.

      Usuń
  6. chociaż kolor niesamowity to ja bym się pewnie na niego nie zdecydowała.... wydaje mi się "trudny" w takim codziennym noszeniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest mocno rzucający się w oczy. Mam go na paznokciach od wczoraj solo i świetnie się z nim czuje :) Ale wiem, ze nie wszystkim mógłby pasować.
      Po ostatnim nudziaku musiałam zaszaleć :p

      Usuń
  7. super kolorek;) szkoda, że nie mam żadnego lakieru z tej formy a bardzo bym chciała :) może przy następnej wypłacie znajdę go w necie i zamówię;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tych zdjęciach niezmiernie mi się podoba, ciekawe jakbym się w nim czuła:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny a kryciem mnie zaskoczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest super! Też mam kilka nowych kolorów Kiko i nad tym się zastanawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze je pokażesz :p

      Usuń
  11. kojarzy mi się z choinką na święta ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda fajnie ale nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda fajnie ale nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek świetny, według mnie nawet latem będzie wyglądał świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem w nim absolutnie zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się *__* też taki chcę ;<

    OdpowiedzUsuń
  17. ślinię się do monitora, przepiękny lakier *.*
    fajnie że tak szybko go pokazałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  18. przypomina mi Orly Here Comes Trouble, tylko z drobniejszymi... hmm.. drobinkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jakoś za zieleniami na paznokciach nie przepadam, ale te drobiny w tym lakierze mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobinki ma fajne. I o dziwno nie tak ciężko się go zmywa :)

      Usuń
  20. Mam w swojej kolekcji aż dziwnie mało zielonych lakierów... chyba to nie jest mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nie lubiłam zielonych lakierów... teraz mam ich chyba na równi z grantami :)

      Usuń
  21. piękny!!! wygląda jak smok! cudny jest i wpisuję go na chciejlistę! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzisiaj wstawiłam coś podobnego, piękny jest<3

    OdpowiedzUsuń