Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.06.2014

Kiko - 335 Ink Blue

Ten kolor jest tak włoski, że już bardziej być nie może :p
I pewnie tylko mi Kiko kojarzy się własnie z takim intensywnym granatem.

This color just couldn't be any more Italian :p
And it;s probably only me, but when I think of Kiko I see this intensive navy blue.



Jest to typowy żelek, wiec nie ma co sie spodziewać dobrego krycia po pierwszej warstwie. Nałożyłam zatem trzy, aby uzyskać pełne krycie i wyrównany kolor. Pierwsza warstwa schnie migusiem i co ciekawe, to lakier na paznokciach ma jasny morski niebieski odcień. Zupełnie inny niż w butelce. Każda kolejna warstwa zbliża się do pięknego granatu, ale potrzebuje nieco więcej czasu na wyschniecie. Trzecia pozostaje plastyczna przez jakiś czas, więc musice na mia uważać. Niestety przy zmywaniu lubi brudzić skorki.
Mam wrażenie, że miejscami nadal widać końcówki paznokci. Chociaż i tak jest to bardziej widoczne na zdjęciach niż na żywo. Wolałabym, aby był to typowy krem, nie spodziewałam się żelowego wykończenia. Niemniej kolor bardzo mi się podoba.
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Avon Gel Base Coat)



It is a typical jelly polish so do not expect good coverage with one coat. I applied three to get the full opacity and even colour. The first one dries in no time and whats interesting the polish looks on the nails like light teal blue. Completely different than in the bottle. Each extra coats gets it closer to the colour in the bottle but needs more time to dry. The third one stayed soft for a while so be careful. Unfotunately it like to discolour skin around nails when we try to remove it.
It seems like I can still see the white nail tips, but it definitely more visible on the photos. I'd like it more if it was a normal creme polish. I just didnt expect the jelly. Nevertheless I love the colour.
On photos: 3 coats + base coat (Avon Gel Base Coat)




Przy takich kolorach moja skóra wygląda tak blado i delikatnie :) Mi się akurat to podoba :p

With those colours my skin looks so pale and delicate :) And I actually like that :p 



35 komentarzy:

  1. piękny, muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze co robisz że Ci się paznokcie nie rozdwajają - ja ostatnio nie mogę sobie z ty poradzić :/ Kolor śliczny choć ja w niebieskich chyba się za dobrze nie czuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środkowe paznokcie non stop mi się rozdwaja. Spiłowuje końcówki i maluje dalej. Nie mam na nie sposobu. Chociaż odkąd smaruje skorki olejkiem na noc to jestem w stanie zapuścić je dłuższe.
      Ja uwielbiam takie mocne granaty. Niebieskie mniej.

      Usuń
  3. Piękny granat można kupić w serii Rich Color z Golden Rose, o ile się nie mylę jest to numerek 16 :) Do krycia wystarczy jedna/dwie warstwy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam gdzieś na go na zdjęciach. Ładny jest, nie powiem. Chociaż chyba jednak nie taki głęboki.

      Usuń
  4. Szkoda że to żelek, nie lubię tego wykończenia :/ Ale kolor ma niesamowity ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nie przepadam, bo nie kryją tak dobrze. Ale za to lakier ma ten swój zelkowy urok :)

      Usuń
  5. Piękny kolor, taki głęboki... Szkoda tylko, że kryje dopiero po 3.

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki fajny :) ja nie mam takiego kolorku a bardzo bym chciała miec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka wyżej poleca GR Color Rich 16. Bardzo podobny, chociaż nie zelkowy.

      Usuń
  7. Hmm, ładny lakier - pięknie się błyszczy i ten kolor <3 Taki podbijacz lakieromaniaczkowych serc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie potrafi skraść serducho :)

      Usuń
  8. świetny, dzięki temu że jest żelkiem ma piękną głębię i ten intensywny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja. Krem nie byłby taki ładny, chociaż pewnie łatwiejszy w obsłudze.

      Usuń
  9. Za każdym razem kiedy wchodzę na Twojego podziwiam dwie rzeczy: Twoje paznokcie i prezentowany lakier :) Zawsze pokazujesz jakąś perełkę, na którą później mam chętkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tez tak mam :p Zobaczę jaki piękny lakier gdzieś i mam na niego ochotę. A potem się okazuje ze tak łatwo dostępny nie jest...

      Usuń
  10. Co za piękny odcień.. łał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiko 335 is probably one of the most famous colours by Kiko! I really love it, but I must say I love jellies :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wonder... it's amazing colour :)

      Usuń
  12. Jaki śliczny kolorek, i jeszcze z tym żelkowym wykończeniem.... Cud, miód i orzeszki ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny kolor szkoda ze ma żelkowe wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, kolor piękny. Chcę go!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny granat, idealny do marynarskiego mani :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jak najbardziej mój, ale nie lubię żelków. I nawet nie chodzi o warstwy czy schnięcie, tylko efekt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor i piękne paznokcie 💅

    OdpowiedzUsuń